no nyt on se TWILIGHT katottu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Ja myös vähän petytty. No titanicin kanssa nyt ei voi puhua samana päivänäkään. Ehkä vähän samaa settii kun buffyvamppyyrin tappaja, mutta enemmän imelyyttä. Paikoitellen tuli sellanen olo että oon liian vanha kattoo tätä, ehkä joskus teininä olisin voinut tykätä. Kaverini kyllä kehui kyseisen leffan maasta taivaaseen et makuja on monia.. Mutta kertokaas nyt aikuiset naiset mikä tuossa niin säväytti.
mulle jäi nyt ihan arvotukseksi tuo suuren suosion salaisuus. jos kyseessä olisi vain teini tytöt ymmärtäisin, mutta käsittääkseni tätä "fanittaa" ihan kaiken ikäset naiset.

ooksie ap lukenu kirjaa ollenkaan? jos et ole niin sillon sen pelkän leffan kattomisella ei aukenekaan koko totuus :D

kun leffaan ei millään voi saaha sitä kaikkea actionia ja tunnetta mikä kirjassa kuvaillaan ja etenkin sitä 50% kirjasta, mikä tapahtuu päähenkilön, bellan päässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ooksie ap lukenu kirjaa ollenkaan? jos et ole niin sillon sen pelkän leffan kattomisella ei aukenekaan koko totuus :D

kun leffaan ei millään voi saaha sitä kaikkea actionia ja tunnetta mikä kirjassa kuvaillaan ja etenkin sitä 50% kirjasta, mikä tapahtuu päähenkilön, bellan päässä :D

No sitten pitäisi varmaan lukea kirja, ei se kyllä elokuvasta yhtään sen parempaa tee. Vai onko kirjakin samanmoista teinimeininkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No sitten pitäisi varmaan lukea kirja, ei se kyllä elokuvasta yhtään sen parempaa tee. Vai onko kirjakin samanmoista teinimeininkiä?

no paikkapaikoin on joo. se kirjasarja on huomattavasti parempi kun se leffa :D

käykääs lukasemassa tämä ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/t1428091

ja siellä on mainittu ekassa viestissä myös se alkuperänen twilight-ketju jossa on paljon enemmän niistä kirjoista juttuja. spoilausta tietenki on paljon ku jutellaan niistä kirjan tapahtumista, mutta jos yhtään nuiden ketjujen (varsinki sen ensimmäisen ketjun) perusteella haluais lukea kirjat niin kannattee ehottomasti. ainaki se eka kirja. siitä saa käsityksen että haluaako jatkaa lukemista :D

mutta varotus: voi koukuttaa :D

Liian vanha???? öö, oletko lukenut kirjat????? ehdottomasti ne ensin ja vasta sitten leffa, niin koko maailma aukeaa aivan eri tavalla kuin jos kattois pelkän leffan... mut tietty jokaisella makunsa... mun mielestä ihanin leffa/kirjasarja mitä on koskaan tehty!!!!!

en oo kirjaa lukenu et ihan vaan leffaan perustan mielikuvani, voishan sen uteliaisuutta vaikka lainata synnärille lukemista ;)

on oma ketjunsa joo mut se on vähän eriin tarkotukseen kai

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en oo kirjaa lukenu et ihan vaan leffaan perustan mielikuvani, voishan sen uteliaisuutta vaikka lainata synnärille lukemista ;)

on oma ketjunsa joo mut se on vähän eriin tarkotukseen kai

kannattaa lukea se eka ketju... eli tää http://kaksplus.fi/keskustelu/t1314750

Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Niin, ja mä oon 31-vee.... :)

Mut suosittelen kirjoja!!!!

ja mie 35-vee :laugh:

Ai, kiva.... :) luulin olevani maailman vanhin fanittaja.... Ehkä tälleen "kypsässä iässä" sen kirjan tarkoituksenkin näkee ihan eri tavalla ja elää varmaan sitä nuoruuttaan uudestaan.... :)

Niin, ja mä oon 31-vee.... :)

Mut suosittelen kirjoja!!!!

ja mie 35-vee :laugh:

Ai, kiva.... :) luulin olevani maailman vanhin fanittaja.... Ehkä tälleen "kypsässä iässä" sen kirjan tarkoituksenkin näkee ihan eri tavalla ja elää varmaan sitä nuoruuttaan uudestaan.... :)

tuo on muuten varmasti ihan totta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Luin ne kirjat... oli kyllä niin ylisentimentaalista lässypaskaa et :x :x
leffan taidan suosiolla jättää väliin B)

Joskus niinkin... Esim. mä en voi sietää Harry pottereita, niin tälläkin on varmaan puolesta ja vastaan faninsa, toki kuten kaikilla muillakin kirjasarjoilla....

Joskus niinkin... Esim. mä en voi sietää Harry pottereita, niin tälläkin on varmaan puolesta ja vastaan faninsa, toki kuten kaikilla muillakin kirjasarjoilla....

Mä tykkään taas pottereista :D

Mä tykkään taas pottereista :D

Juuri näin... :) meistä on moneksi!!!!

Yhteistyössä