No nyt on rasvat siirretty oikeaan paikkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Silikoneihin verrattuna kyse ei siis ole halvemmasta lystistä. Toisaalta kustannukset jäävät useimmiten kertaluontoisiksi, sillä toisin kuin silikoni-implantteja, kehon omalla rasvalla suurennettuja rintoja harvemmin tarvitsee enää jälkikäteen operoida."

Mitäs, mitäs... Minä olin jostain saanut päähäni, että rasvansiirto olisi kuitenkin tilapäistä ja ajan myötä se siirretty rasva hajoaisi ja imeytyisi nestekierron kautta takaisin käyttöön. Näinkö ei nyt sitten olekaan? Siinä tapauksessahan tuo on kertakaikkisen hieno homma. 6800 euroa ei edes ole kovin paljon, jos ihmisellä on oikeasti ongelmia itsensä kanssa.

Ottakaa mallia.

Mistä, miksi?

Ajatelkaas maailmaa jossa kaikki voisivat olla onnellisia piirteineen juuri sellaisena kuin luonnostaan ovat!😍

Jokaisen meinaa tulisi olla ylpeä itsestään!
Olet uniikki piirteinesi jotka olet syntymälahjana saanut - miksi lähteä muuttamaan niitä?

Aika vaikeaa on varsinkin nykypäivänä olla ylpeä omista luojanluomista piirteistä, kun joka paikassa ollaan niin ulkonäkökeskeisiä. Johan se on täälläkin tullut ilmi useassa ketjussa. Suomalainen nainen ei kelpaa, ei ole hyvä missään eikä varsinkaan näytä miltään. Pitäis olla ämpärin kokoset rinnat tai ei rintoja ollenkaan, hehtomuhkupjerse tai ihan flat ja naama nyt ainakin luokkaa kauneuskuningatar tai ainakin hyvin kalpea ja kapea leukainen ja silmätkin viiruina. Kaikki tuijottaa instagrameja missä pelleillään ja muokataan kuvia sen esittämillä filtterillä. Ja juu, "luonnollisuus" on kaunista. Kyllä saa nykyajan teinillä olla hyvissä ajoin rautainen itsetunto, etteivät peilaa minäkäsitystään noiden kautta mitenkään. Koska takuuvarmaa minäkuvan rikkoutumista ja syömishäiriötä ym. oireilua.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Aika vaikeaa on varsinkin nykypäivänä olla ylpeä omista luojanluomista piirteistä, kun joka paikassa ollaan niin ulkonäkökeskeisiä.
Voi että kun särähtää pahasti. Siis tuo ”luojan luoma” 🙄

Totuus nyt sattuu olemaan kuitenkin se että olet perinyt isältäsi ja äidiltäsi melko tarkkaan geenit puoliksi. Ja se geenimikstuura sitten määrittelee ihan tasan tarkkaan kaiken sinussa.

Tervetuloa 2020 -luvulle. Ei millään pahalla, mutta näin on näreet.

Selvyyden vuoksi vielä tämä:

”Geeni eli perintötekijä on biologisen informaation yksikkö, joka on tallentunut DNA:han. Geeni voi esimerkiksi sisältää rakennusohjeet tietylle proteiinille. Näin geenien toiminta vaikuttaa perimmäisellä tavalla kaikkien eliöiden ulkoasuun ja ominaisuuksiin, joita myös ympäristötekijät muokkaavat.”

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Voi että kun särähtää pahasti. Siis tuo ”luojan luoma”

Totuus nyt sattuu olemaan kuitenkin se että olet perinyt isältäsi ja äidiltäsi melko tarkkaan geenit puoliksi. Ja se geenimikstuura sitten määrittelee ihan tasan tarkkaan kaiken sinussa.

Tervetuloa 2020 -luvulle. Ei millään pahalla, mutta näin on näreet.

Selvyyden vuoksi vielä tämä:

”Geeni eli perintötekijä on biologisen informaation yksikkö, joka on tallentunut DNA:han. Geeni voi esimerkiksi sisältää rakennusohjeet tietylle proteiinille. Näin geenien toiminta vaikuttaa perimmäisellä tavalla kaikkien eliöiden ulkoasuun ja ominaisuuksiin, joita myös ympäristötekijät muokkaavat.”
Pitäskö sun mennä hoitoon tuon jeesuskammosi takia? Ei tuokaan tervettä ole, että tarttuu joka paikassa pilkkua hässimään, vaikka - erehdyn olettamaan- että ymmärsit kirjoitetun pointin. Missä nyt ei ollut kyse geeneistä eikä sukuperimästä vaan siitä, että et kelpaa muille sellaisena kuin olet vääristyneiden ulkonäköpaineiden keskellä.

Pitäskö sun mennä hoitoon tuon jeesuskammosi takia? Ei tuokaan tervettä ole, että tarttuu joka paikassa pilkkua hässimään, vaikka - erehdyn olettamaan- että ymmärsit kirjoitetun pointin. Missä nyt ei ollut kyse geeneistä eikä sukuperimästä vaan siitä, että et kelpaa muille sellaisena kuin olet vääristyneiden ulkonäköpaineiden keskellä.
ei tarvitse koska olenhan minä realisti joka tunnustaa ja ymmärtää tosiasiat.
Ymmärsin mainiosti pointin, mutta sinun vanhempasi sinut ovat ”luoneet” jos nyt haluat tuota täydellisen epätieteellistä satuilusanaa käyttää.

Tuo on taas minulle uutta että joku jesse olisi se ihmisten luoja… 😏 Koulussa ei noin opetettu.

Minulla on semmonen tieteellinen katsantokanta, haluan herätellä ihmisiä todellisuuteen jotka edelleen vaeltavat jossain satumaailman pimeydessä

ei tarvitse koska olenhan minä realisti joka tunnustaa ja ymmärtää tosiasiat.
Ymmärsin mainiosti pointin, mutta sinun vanhempasi sinut ovat ”luoneet” jos nyt haluat tuota täydellisen epätieteellistä satuilusanaa käyttää.

Tuo on taas minulle uutta että joku jesse olisi se ihmisten luoja… Koulussa ei noin opetettu.

Minulla on semmonen tieteellinen katsantokanta, haluan herätellä ihmisiä todellisuuteen jotka edelleen vaeltavat jossain satumaailman pimeydessä
Eli et ymmärtänyt. Ei yllättänyt. Tässä kun ei keskustella luomisopista eikä evoluutiosta vaan siitä, kuinka ulkonäkökeskeisessä maailmassa eletään ja kuinka vaikeaa se on varsinkin nuorille.

Ajatelkaas maailmaa jossa kaikki voisivat olla onnellisia piirteineen juuri sellaisena kuin luonnostaan ovat!😍

Jokaisen meinaa tulisi olla ylpeä itsestään!
Olet uniikki piirteinesi jotka olet syntymälahjana saanut - miksi lähteä muuttamaan niitä?
määki oon tosi uniikki mutta ei tällä uniikkiudella juurikaan heru

• Haha
Reactions: m1es ja Latimeria
Eli et ymmärtänyt. Ei yllättänyt. Tässä kun ei keskustella luomisopista eikä evoluutiosta vaan siitä, kuinka ulkonäkökeskeisessä maailmassa eletään ja kuinka vaikeaa se on varsinkin nuorille.
Et ymmärtänyt että ymmärsin 😆

Miksi vedetään luomisoppia mukaan kun täällä ei kerran keskustella siitä?

saattas vienti kohdistua semmoseen kohderyhmään joka ei taas mua innosta
Isot pojat on kertoneet että aasiaislaisnaiset pyörii siellä kaukana suomimiesten ja muidenkin eurooppalaisten ympärillä.

Onko vaalea tukka? Mutta ei se mikään edellytys ole. Ei muuta kun sinne tutustumaan vientiisi 👍

luetaanko entinen tumma mutta nykynen harmaa vaaleaksi?
Yhdessä zainaketjussa oli tuubipätkä jossa filippiiniläinen nätti nainen sanoi että harmaa on hyvä, eli mature, eli kypsä. Sielläpäin kun tykätään nimenomaan miehistä jotka on jopa oikein reilusti naista vanhempia

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Totta kai, niillä voi olla enemmän rahaa ja ne kuolee nopeammin. Eikä ne jaksa edes harrastaa peiton heiluttelua kuin kerran pari viikossa (ilman pillereitä ja jos pillerit hommaa katukaupasta voi perintö olla vieläkin nopeammin ansaittu)
Näin on, mutta elämä on valintoja täynnä. Etsiikö sen naisen tuolta varmoilta paikoilta ja ostaako kadulta pillereitä. Jos on älliä tarpeeksi niin ostaisi Suomesta, mutta jos sitten silläkin henki lähtee pumpun pettäessä, niin sehän on varmaan kaikille miehille se mieluisin tapa lähteä täältä onnen kukkuloiden kautta kirstuun ja montun pohjalle.

Näin on, mutta elämä on valintoja täynnä. Etsiikö sen naisen tuolta varmoilta paikoilta ja ostaako kadulta pillereitä. Jos on älliä tarpeeksi niin ostaisi Suomesta, mutta jos sitten silläkin henki lähtee pumpun pettäessä, niin sehän on varmaan kaikille miehille se mieluisin tapa lähteä täältä onnen kukkuloiden kautta kirstuun ja montun pohjalle.
Siitäpä jääkin leskelle hyvä muisto

Yhteistyössä