No, nyt ne on sitten ostettu ja rahat mennyt... Vihdoinkin tehtiin päätös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Päädyttiin Ora Land Pähkinä tuplarattaisiin

Ruskeaan Graco Locigo S turvakaukaloon

Lisäksi tehtiin eilen pari löytöä, Graco duo xtp turvaistuin -50% (kuopuksella on Graco cosmic xtp ja on ainakin ollut tosi hyvä!) ja Emman ("tripp trapp kopio") -50%.

Ja nyt sitten vain odottelemaan uutta tulokasta, kaikki tarpeellinen pitäisi olla hankittuna :heart:

Huomasin aikasemmin sun viestin, et etsit niitä gracon matkarattaita, joihin saa kaukalon. Saako noihin ora land rattaisiinkin sen kaukalon kiinni? Paljonko maksoi? Meillä sama tilanne loppuvuodesta, eli tarvin tuplarattaat ja niihin täytyy saada se gracon kaukalo kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huomasin aikasemmin sun viestin, et etsit niitä gracon matkarattaita, joihin saa kaukalon. Saako noihin ora land rattaisiinkin sen kaukalon kiinni? Paljonko maksoi? Meillä sama tilanne loppuvuodesta, eli tarvin tuplarattaat ja niihin täytyy saada se gracon kaukalo kiinni.

Ei sitä niihin kiinni saa vaan edelleen etsin edullisesti niitä gracon tuplia joihin saa kiinni, kauppareissuja varten. Orat tulevat jokapäiväiseen käyttöön. Eräs kirpparimyyjä kyllä sanoi, että kaukalo pysyy lähes rattaissa kuin rattaissa pitääkin ihan kokeilla miten se uppoaa noihin Oran rattaisiin. Rattaat saadaan tehtaalta vasta n. 2 viikon kuluttua (tulisi jo :D )

Ja nuo Orat + kuomullinen kantokassi + hyttysverkko + sadesuoja + kahden lapsen hoitolaukku maksoivat www.vauvatar.fi "vain" 719? postikuluineen kun muualla pelkkä vaunu maksaa 699? eikä kukaan oikein tinkinyt muualla :o Kaikki jälleenmyyjät kysyttiin. Suoraan Oran tehtaalta olisi sama kokoonpano maksanut 780?, eivät kuulemma lähde kilpailemaan jälleenmyyjiensä kanssa enempää... Että vinkkinä vaan kaikille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei sitä niihin kiinni saa vaan edelleen etsin edullisesti niitä gracon tuplia joihin saa kiinni, kauppareissuja varten. Orat tulevat jokapäiväiseen käyttöön. Eräs kirpparimyyjä kyllä sanoi, että kaukalo pysyy lähes rattaissa kuin rattaissa pitääkin ihan kokeilla miten se uppoaa noihin Oran rattaisiin. Rattaat saadaan tehtaalta vasta n. 2 viikon kuluttua (tulisi jo :D )

Ok. Mäkin kyllä oon miettinyt, että varmaan pysyis muissakin rattaissa se kaukalo kiinni. Mä meinaan pärjätä vaunuilla ja pulkalla kotona ja sitten kauppareissuja varten haluaisin ne matkarattaat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mistä löysit ton turvaistuimen niin halvalla? Meillä neidillä just toi ja mun mielestä hyvä istuin :)

Porin Muksu Massista, oli se yksi ainut kappale. Täällä oli se tulva ja sen laatikko oli kärsinyt vedestä mutta itse istuin ei. Kaikki tällaiset myivät -50% jos itse tuote oli ok.

Yhteistyössä