No, nyt mie olen sillä -10kg/2vk dietillä ekaa päivää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
voin toimia koekaniinina :D

Painoin aamulla 89,1kg (olen syönyt kuin pieni sika viime viikot ja paino on noussu 85kg tuohon :ashamed: )...

Olen nyt syönyt kaksi kananmunaa ja pippuripihvin ison salaatin kera, lisäksi vettä ja kahvia.

Ei ole nälkä ja on paljon parempi olo kuin aikaisempina päivinä, jolloin olen hiilihydraatteja mättänyt kaksin käsin :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
voin toimia koekaniinina :D

Painoin aamulla 89,1kg (olen syönyt kuin pieni sika viime viikot ja paino on noussu 85kg tuohon :ashamed: )...

Olen nyt syönyt kaksi kananmunaa ja pippuripihvin ison salaatin kera, lisäksi vettä ja kahvia.

Ei ole nälkä ja on paljon parempi olo kuin aikaisempina päivinä, jolloin olen hiilihydraatteja mättänyt kaksin käsin :x :x :x

Onks tää se aineenvaihduntadieetti?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Onko se dietti täällä palstalla kirjattuna jossain, vai oliko niin että se oli saatavissa joltakulta y-viestinä?
Tai olisiko sinulla siihen "ohjetta"

On miulla se tuolla y-viesteissä, mutta en taida osata laittaa sitä eteenpäin :/

Mä olen kokeillu tota jo muutaman kerran, mutta koskaan en ole loppuun asti päässy, vaikkei montaa päivää edes kestä... Tulee aina niin pirun huono olo, päätä särkee ja maha on aivan sekasin siinä viikon jälkeen ja siihen se yleensä sitten kaatuukin.. Muutama ystävä tekee tän aina sen kerran pari vuodessa ja hyvin näyttää toimivan... :D onnea vaan... ;)

Yhteistyössä