V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TW:Mulla odottaa tuolla Daily family 4kg pesuainepaketti, ei sisällä zeoliittiä. Paketti maksoin 4,95e, että ei hinnalla pilattu![]()
onko se hajusteetonta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TW:Mulla odottaa tuolla Daily family 4kg pesuainepaketti, ei sisällä zeoliittiä. Paketti maksoin 4,95e, että ei hinnalla pilattu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TW:Mulla odottaa tuolla Daily family 4kg pesuainepaketti, ei sisällä zeoliittiä. Paketti maksoin 4,95e, että ei hinnalla pilattu![]()
onko se hajusteetonta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä en yleensä ole kovin herkkä tuoksuille, mutta tuosta Omon pikkujätistä meinasi tulla jo hengenahdistusta ja migreeni. Aivan järkyttävän voimakas tuoksu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TW:Mulla odottaa tuolla Daily family 4kg pesuainepaketti, ei sisällä zeoliittiä. Paketti maksoin 4,95e, että ei hinnalla pilattu![]()
onko se hajusteetonta?
Alkuperäinen kirjoittaja annika:joo ja jos käyttää sappisaippuaa tahrojen poistoon niin kannattaa huuhdella ennen koneeseen laittoa, muuten käy niin kuin mulle ja kaikki tahrat leviää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä en yleensä ole kovin herkkä tuoksuille, mutta tuosta Omon pikkujätistä meinasi tulla jo hengenahdistusta ja migreeni. Aivan järkyttävän voimakas tuoksu.
Alkuperäinen kirjoittaja zz:jee, bio luvil ei sisällä z!
en mä mihinkään pirkkaan,dailyyn tms halpismerkkiin taida uskoa että ykskään meidän jätkien tahroista niillä lähtis
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:tyhmä utelee, eli onko tota zeoliittia siis jauhemaisissa pyykinpesuaineissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Meillä käytetään lähes aina Sertoa.Jauheena tai nesteenä.Ei koskaan ollut mitään valittamista.
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Mä käytän Erisania jauheena (=zeoliititon),.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Minäkin käytän Sertoa! Jauheena valkopyykille ja nestemäisenä kirjopyykille, jauheessa vain raikas melkein tuoksuttomuus ja nesteessä tosi mieto tuoksu. Koitin Omoa ja koko talo lemusi aivan hirveästi. Pojan ulkotakkikin lemuaa, vaikka sitä on käytetty ulkona jopari viikkoa.