No nyt mä hokasin miksi tuo Persil oli niin halpaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo pesuaineiden annostukset on kyllä hurjan suuria. Meillä 8kg koneeseen käytetään pesuainetta KAHVIMITALLINEN, ja liki kaikki vaatteet on puhdistuneet. -ja meillä on todella likaisia vaatteita

Tietysti joitain tahroja, kuten mustikka, porkkana ja rasvatahrat joutuu joskus poistamaan käsin, mutta kyllä nuo muuten on puhdistuneet.

Nyt siis käytössä Daily, mutta yhtä vähän olen pulveria laittanut millä tahansa merkillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
TEND onko se hyvä vai huono pesuaine? Me ollaan käytetty sitä tosi kauan sen hyvän tuoksun takia..

mä käytän kans Tendiä, ostan aina sen yli ison ja halvan säästöpakkauksen :D oon tykänny, puhdasta tulee ja pesukoneella ei oo niin väliä ku käytän taloyhtiön konetta :xmas: ite pesen pyykit aina 50asteessa, tuntuu jotenki, että jos pesee alhasemmassa lämpötilassa ni jää jotain pöpöjä niihin :ashamed: ykskään vaate jossa on 40asteen pesuohje ei oo menny 50asteessa pilalle..

katso netistä Virtasen maalitehdas, sieltä saa tilata Hyvä Pyykki- nimistä pesuainetta, kone ei haise, huuhteluainetta eivät vaatteet kaipaa ( villavaatteet ehkä 1-2 / vuosi), riittoisaa, ei pesuaineraitoja vaatteissa

mä käytän kans Tendiä, ostan aina sen yli ison ja halvan säästöpakkauksen :D oon tykänny, puhdasta tulee ja pesukoneella ei oo niin väliä ku käytän taloyhtiön konetta :xmas: ite pesen pyykit aina 50asteessa, tuntuu jotenki, että jos pesee alhasemmassa lämpötilassa ni jää jotain pöpöjä niihin :ashamed: ykskään vaate jossa on 40asteen pesuohje ei oo menny 50asteessa pilalle..

Onpa idioottimainen ajattelutapa, että kun on taloyhtiön kone niin ei tarvitse välittää. Se koneen uusiminen näkyy kyllä vuokrassa/yhtiövastikkeessa. Että tavallaan se on teidän vuokralaisten/osakkaiden omaisuutta...

Mä pesen pelkästään nestemäisillä. Yleensä Omoa tai Lidlistä ostettua. Koska ne on tehokkaita. Ja pesen kaikki pyykit niillä, kun tuo yks kyseli, että mihin sopii.

Yhteistyössä