No nyt löyty vaihtoehto ÄP:n pakkaukselle!?

http://www.otto-suomi.fi/?section=408041&class=shop_order_center&action=show_items&id=192&page_num=4&oview=2&apid=408761

Aika kattava paketti mun mielestä jos sittenki haluisi toiselle muksulle rahana, tietty tuosta puuttuu, harja, makuupussi jne. pikkutavaroita. Mutta toisaalta niitä on vielä tallessa, eli olisiko vaihtoehto kelan äitiyspakkaukselle?
 
Mä olen aina messunnut siitä, että tottakai kaikille lapsille nyt pitää ottaa omat äitiyspakkaukset ja että jokainen lapsi ansaitsee ihan uusiakin vaatteita, mutta se tämän vuoden pakkaus on niin ruma ja sisältö onneton, että taidan kyllä ottaa rahana ja ostaa sitten sillä juuri sellaisia vaatteita ja tarvikkeita kun haluan.
 
No se -08 toppapuku on ainakin ihan hirveä. Meillä se roikkuu käyttämättömänä kaapissa odottaen jotta keksin mihin sen lykkään. Jos ois vaikka joku keräys lastenkoteihin viroon tjtn. mutta eipä ole niitäkään näkynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No se -08 toppapuku on ainakin ihan hirveä. Meillä se roikkuu käyttämättömänä kaapissa odottaen jotta keksin mihin sen lykkään. Jos ois vaikka joku keräys lastenkoteihin viroon tjtn. mutta eipä ole niitäkään näkynyt.
No oliko se -06 vai -07 missä oli tosi nätti beige puku, melkein toivoin että oisin saanu silloin muksun :D
 
Mun mielestä tosta puuttuu aika paljon oleellista ja tilalla on turhaa ja epäkäytännöllistä. Taitaa olla joku Keski-Eurooppalainen pakkaus, kun on takkia ja sukkaa ja lyhythihaista bodyä yms. Mä toin ekalle lapsielle pakkauksen, tokalle rahana ja hyvin on pärjätty ja jos jotain on tarttettu, niin kaupasta saa. Isoveli osti vauvalle aikoinaan sen harjan syntymälahjaksi, joten isoveikan vanhaa harjaa vauvan ei tarttenu käyttää. Ja -04 toppahaalariakin on käytetty monta kertaa (oli vielä reilumpaa kokoa kuin nykyään) varsinkin kuopuksella ulkoillessa, oli ihan ok värinen.
 
Toppapuku oli vaal.sini-vaal.vihrea variltaan, ja kevyttoppis kokonaan vaal.sininen. Toppapuku jai kayttamatta, oli niin pieni vauva, etta talvella 06/07 se oli jarkyttavan iso ja seuraavana liian pieni...
 

Yhteistyössä