No niistä rämemajavista taas...

  • Viestiketjun aloittaja Kippu
  • Ensimmäinen viesti
Kippu
kävin sitten tänään uimahallissa ja tarkoituksella kiinnitin huomiota naisten jalkoväleihin ja täyty kyllä sanoa, että on se aika kamalan näköistä, jos on oikein tuuhea musta karvoitus.... luulis olevan pyyhkimisenkin vaikeaa, kun karvat on tiellä. ELi kaikki alle 50 v, voisitteko ainakin siistiä alapäätänne, jos se on oikein sellainen tuuhea karvakolmio?? Ja sitten, onko jossain uimahallissa oikeasti sellainen vasi, että se värjääntyy, jos altaaseen pissaa?
 
FB-addikt
Hetkinen...? Siis ei mulla karvat häpyhuulten sisällä eikä peppureiässä kasva, joten ei mun pöheikkö vaikuta mitenkään mun kummankan puolen pyyhkimiseen, kun se on komeasti siinä edessä kolmiona niin kuin monilla muillakin naisilla.
 
"Vieras"
Voisitteko tehdä sen verran muisen hyväksi että ette nylhe majavianne kalkkunoiksi koska siinä kaljussa nahkaräpylässä on suuremmat riskit pöpöilke. Kukaan ei halua uida teidän tussubakteereissa.
 
kävin sitten tänään uimahallissa ja tarkoituksella kiinnitin huomiota naisten jalkoväleihin ja täyty kyllä sanoa, että on se aika kamalan näköistä, jos on oikein tuuhea musta karvoitus.... luulis olevan pyyhkimisenkin vaikeaa, kun karvat on tiellä. ELi kaikki alle 50 v, voisitteko ainakin siistiä alapäätänne, jos se on oikein sellainen tuuhea karvakolmio?? Ja sitten, onko jossain uimahallissa oikeasti sellainen vasi, että se värjääntyy, jos altaaseen pissaa?
Yli viiskymppiset saa sit ulkoiluttaa majavaa?
 
lucifer
pitääpä miettiä... hmmm... joo, ei en ala siistimään tai ajelemaan pilluani jonkin fuckin kaksplusta akan takia.
jos ihmisellä ei ole muuta tekemistä kuin seurata noisten jalkoväliä niin henk.koht. hakeutuisin hoitoon
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"poikia3"
Ap, mun karvoitukseni ei kuulu sulle pätkän vertaa. Sitä paitsi, mun mielestäni se karvoitus on kauniimpi kuin tulehtunut ja näppyinen alapää. Ja ei, ei sinne pyyhkiessä jää mitään, sitä paitsi ne bideesuihkutkin on keksitty!
 
"Vieras"
Tietääkseni ihmisen katsominen on sallittua, lyöminen ei.
Jos mua tuut lätkimään niin saat litsarin nahkaräpylällesi.

[QUOTE="vieras";27954578]Siis sinä stalkkasit muiden naisten jalkovälejä. Hyi helvata sentään. Mä olisin läimäissyt sua, jos olin huomannut sun kyttäävän mua.

Stanan lepakko.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä