viellä on toki vaiheessa.. lisäilen kuvia pikku hiljaa lasten salliessa..
sannulii 28.08.2009 #3 http://sannamaria-sanna.blogspot.com/ niin siis tuo olis oleellinen pistäkäähän kommenttia mulla meni pitkään enen kun kehtasin tuon perustaa.. sillä omia kasitöitään ei osaa arvostaa, vaikka sukulaiset niitä kuvia niistä aina pyytää..
http://sannamaria-sanna.blogspot.com/ niin siis tuo olis oleellinen pistäkäähän kommenttia mulla meni pitkään enen kun kehtasin tuon perustaa.. sillä omia kasitöitään ei osaa arvostaa, vaikka sukulaiset niitä kuvia niistä aina pyytää..
sannulii 28.08.2009 #5 Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli: Kivalta näyttää :wave: Click to expand... kiitos.
NeitiPikkuInkkuli 28.08.2009 #6 Alkuperäinen kirjoittaja sannulii: Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli: Kivalta näyttää :wave: Click to expand... kiitos. Click to expand... tilkkupeitto oli ihana ja daimkakku herkullisen näköinen
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii: Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli: Kivalta näyttää :wave: Click to expand... kiitos. Click to expand... tilkkupeitto oli ihana ja daimkakku herkullisen näköinen
HyacinthBucket 28.08.2009 #7 Oikein todella kivalta näyttää :wave: mun säälittävä blogini kalpenee sun hienon rinnalla :ashamed:
sannulii 28.08.2009 #8 nyt ulos lasten kanssa.. siellä on hieno keli mutta tuun katsoon haukkumanne kommentit sitten sen jälkeen
nyt ulos lasten kanssa.. siellä on hieno keli mutta tuun katsoon haukkumanne kommentit sitten sen jälkeen
lirpukka 28.08.2009 #9 Vau mitä juttuja B) Mä vaan aina kiinnitän ehkä liikaakin huomiota kirotusvireisiin.. :ashamed:
vieras 28.08.2009 #10 Taitava olet, mutta kielioppiin voisit kiinnittää huomiota. Lukeminen on sujuvampaa ja mielekkäämpää, kun se on kunnossa.
Taitava olet, mutta kielioppiin voisit kiinnittää huomiota. Lukeminen on sujuvampaa ja mielekkäämpää, kun se on kunnossa.
vieras 28.08.2009 #11 Tilkkupeitto on tosi nätti ja siististi toteutettu. Mielenkiinnolla odotan lisää kuvia kädentaidonnäytteistä
Tilkkupeitto on tosi nätti ja siististi toteutettu. Mielenkiinnolla odotan lisää kuvia kädentaidonnäytteistä
Muurarin Vaimo 28.08.2009 #13 Ihan kiva on! Mä aina kadehdin teitä jotka jaksaa tilkkutöitä värkätä, mullei riitä kärsivällisyys..
sannulii 28.08.2009 #15 aha,, selvä.. mene tarkistamaan virheet, mutta hankalaa se ob kun on lukihäiriö ja en nää niitä virheitä vaikka kuinka luen :headwall:
aha,, selvä.. mene tarkistamaan virheet, mutta hankalaa se ob kun on lukihäiriö ja en nää niitä virheitä vaikka kuinka luen :headwall: