no niin, nyt on lapsille talvivermeet ostettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpönlöpönjuttua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpönlöpönjuttua

Vieras
menihän siinä reilu 200€ rahaa kun kahdelle alle kouluikäiselle ostin takit,housut ja hanskat talvea varten, pipoja onneksi löytyy viime vuosilta sopivina, tosin, ehkäpä sitä vielä lumen tulllessa tulee ostettua uudet päähineetkin, ja tietysti fleece asut vielä täytyy käydä ostamassa sitten toppapukujen alle..

paljonkos teillä muilla menee on mennyt lasten talvitamineisiin?

Itse olen kuopukselle ostanut haalarin, talvipipon ja parit kintaat ja niihin meni 70 euroa. Esikoiselle pitää ostaa toppatakki ja -housut, kintaat. Keskimmäinen saa isoveljen viimevuotiset, kun takki hyvässä kunnossa ja toppahousuja oli useapia, joten ei ole kulunut. Talvikengät pitää ostaa kaikille. Rahaa tulee menemään vaatteisiin ja kenkiin n. 150 euroa vielä.

Nuorimmaisen hanskat ja haalari 179€ meni niihin...kenkiä ei ollut vielä oikein tarjolla hälle....pipoja ja hattuja on viime talvelta. Vanhimmalle menee viime vuotinen takki+ housut ja pipon ostin nyt, taisi olla vajaa 30€...ja keskimmäiselle pitää varmaan koko kattaus ostaa. On vaan niin lämmintä, ettei meinaa tajuta että talvikamojen koot hupenee varmasti koko ajan kaupoista =/

Esikolle pitää ostaa takki, housut ja kengät x 2 ( ei ole siis vielä ostettu ) ja veikkaan että niihin menee ainakin 200 e

Muille olen ostanut jo viime talvena aleista jemmaan talvitakkeja & -housuja sekä kuopukselle pari haalaria, oiskohan noihin menny n 200 e / mukelo + kengät erikseen n 100 e / mukelo

Itse olen kuopukselle ostanut haalarin, talvipipon ja parit kintaat ja niihin meni 70 euroa. Esikoiselle pitää ostaa toppatakki ja -housut, kintaat. Keskimmäinen saa isoveljen viimevuotiset, kun takki hyvässä kunnossa ja toppahousuja oli useapia, joten ei ole kulunut. Talvikengät pitää ostaa kaikille. Rahaa tulee menemään vaatteisiin ja kenkiin n. 150 euroa vielä.

juu mä olin kerrankin ajoissa nyt liikenteessä tän talviverme homman kanssa, muina vuosina olen jättänyt talvivaatteiden oston tuonne marraskuulle asti sitten harmittaa kun ei löydy sopivia kokoja ja jäljellä on kalleimmat tai halvimmat ja rumimmat rytkyt..

Haalarit, villa-asut ja kengät on ostettu, joten onhan noihin mennyt rahaa. Ehkä noin 200e per lapsi. Takit ajattelin vielä ostaa, mutta odottelen viimeisiä T2H malleja.

Jos kuopukselle kirpparilta jonkun toisen haalarin löytäis max.20 eurolla. Esikoisella ostin jostain -70% alesta viime vuonna laskettelupuvun alle 15 eurolla. Esikoisen viime vuotiset kengät menee vielä. Kuopus varmaan tarvii jotkut. Max kummiskin 100 euroa kaikkineen 2 lasta.

Yhteistyössä