no niin leidit, pistetääs nyt jonoon härskejä vitsejä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
Mies tuli töistä kotiin ja komensi vaimoaan
-Ota vaatteet pois !
vaimo innoissaan ajatteli että nyt vihdoin jotain sutinaa, ja totteli heti. Seuraavaksi mies komensi naisen kokovartalopeilin eteen seisomaan käsillään, haarat levällään. Vaimo innoissaan ajatteli että vau, nyt tulee jotain tosi villiä...
mies asetti leukansa naisen haarojen väliin ja katsoi itseään peilistä.
-Ei, kyllä ne vaan oli työkaverit oikeessa, ei mulle sopis parta.

Pikku-Kalle kysyi äidiltään, "Saanko tulla suihkuun kanssasi?". "Jos et katso", äiti lupasi. He menivät suihkuun ja Pikku-Kalle osoitti äitinsä alapäätä "Mikä tuo on?", Pikku-Kalle kysyi. "Krhm, se on viidakko", äiti vastasi. Sitten Pikku-Kalle osoitti äitinsä rintoja. "Entäs nuo sitten?", Pikku-Kalle kysyi. "Öh, ne o-ovat tykit", äiti sanoi ja meni kuivaamaan itsensä.

Seuraavana päivänä Pikku-Kalle kysyi isältään: "Pääsenkö kanssasi suihkuun?". "Pääset, jos et katso", isä sanoi. Suihkussa Pikku-Kalle osoitti isänsä alapäähän "Mikä tuo on?", hän kysyi. "Se on käärme", isä vastasi.

Illalla Pikku-Kalle tuli vanhempiensa makuuhuoneeseen ja kysyi "Saanko tulla viereenne nukkumaan?". "Saat, jos et katso peiton alle", isä lupasi. Pikku-Kalle kuitenkin päätti katsoa peiton alle ja huusi : "Käärme lähestyy viidakkoa ja tykit tykittää!!!".

PS. 9-w pikkusiskoni kertoi tämän tullessaan koulusta, kertoi kuulleensa sen luokan pojilta, jotka katsoivat Duudsoneita ja kuulivat tämän..

Poikaystävä päätti piristää suhdetta ja oli ostanut makukondomeja; mansikkaa, omenaa, vaniljaa. Kotiin päästyään kondomit otettiin heti testiin. Tyttöystävä oli ottamassa munaa suuhun, muttei huomannut että kondomi luiskahti sen päältä pois ja otti paljaan munan suuhunsa. Hetken aikaa hän makusteli ja kysyi: "Niin mitä makuja niiden pitikään olla? Tämä ensimmäinen maistui ainakin ihan homejuustolta!"

Muuan nuorimies oli päässyt opiskelemaan yliopistoon. Muutaman viikon
opiskelun jälkeen mies tiedusteli isältään, tietäisikö tämä mitä merkitsee
se hokema, johon opiskelussa jatkuvasti törmää: "Teoriassa asia on näin,
mutta käytännössä noin."

Isä antoi pojalleen kenttätehtävän. Hänen tuli kysyä sisareltaan,
suostuisiko tämä seksiin 100.000 euron korvausta vastaan tuntemattoman
miehen kanssa.

Poika palasi tehtävänannosta ja raportoi: "Suostuu se. Sillä rahalla." Isä
pyysi tiedustelemaan samaa asiaa perheen äidiltä. Vastaus oli sama!

Lopuksi isä tiedusteli pojaltaan: "Entä sinä. Tekisitkö itse sen
tuntemattoman miehen kanssa 100.000 eurosta". Poika mietti hetken, ja
totesi sitten, että rahan voima taitaisi voittaa hänenkin osaltaan.

"Siinä näet", sanoi isä. "Nyt meillä olisi teoriassa 300.000 euroa.
Käytännössä meillä kuitenkin on kaksi huoraa ja yksi homo."

Epäromanttisia juttuja, mitä mies on sanonut naisille sängyssä?
(Naisten kertomana)

- Exä monesti orkun saatua voihkaisi " äiti!"

- Puristelee rintojani ja päästelee " honk honk" -ääniä...honk honk tulee Pulmusista... aina tulee Ed mieleen. Yök.

- pieru-liisa, ja tarkoitti tietysti mua

- onpa sulla mustat silmänaluset.

- " Ja majoneesit sisään" totesi ex kun orgasmin sai...

- Veivaisitko mut käyntiin, en meinaa herätä

- Mun mies sanoo joskus, että röh, röh, kun puristelee mun tissejä

- mun mies näytti kesken kiihkeän nytkytyksen peukkua mulle.

- Täällä haisee perävakohiki! Kyllä oli kauan ilman.

- Exä sanoi kerran kun hivelin rinnoillani hänen selkäänsä, että " mitkä ne siellä laahaa?"

- mies joskus sanoo päälle tullessaan että Ei setä pahaa,setä vaan vähän kokeilee.. Todella oksettavaa!

- Aina suuseksin jalkeen mies pesee fanaattisesti suutaan minuuttitolkulla. Purskuttelee ja räkii veskissa.

- Raketti laukee NYT!

- Mies heitti spermat selkään ja sanoi, että " levitä ite".

- Sulla on vitun näppyläinen selkä sanoi samalla kun veti takaapäin. Hommat loppu siihen.

- Klitorista näprätessään mies teki korkealla falsettilla "tiditiditiditidi" -ääntä

- Ja kerran on sanonut takaa päin työnnellessä et hei sulla on karmea finni persuuksissa.

- Kerran kesken kaiken alkoi tuumailla että " Pitäisköhän vaihtaa ooppeliin öljyt?"

- Olin hoikka ja pieni rintainen etenkin ennen lasta. Kerran mies sanoi minulle seksin jälkeen että
ihan kuin pikku poikaa panisi.

- rakastelun jälkeen(olimme konttausasennossa) irrottautuessaan teki kuormaautojen perusäänen, tuu tuut tuut,......

- mies sanoin kerran, että " kato, tepsi voitti" , kun takaapäin veti katsoen samalla urheiluruutua.

- plöplöplölölöllllööö (nuoli samalla)

- mun pikkuinen on aika nopeesti valmis (sellaisella " pikkulapsen" äänellä)

- mies kerran takaapäin vedellessään pysähtyi dippaamaan sormeansa perseessäni ( ei siis mitenkään seksimielessä), nuuhkaisi sitä ja kysyi kovaan ääneen: " Ootsä käyny tänään paskalla?"

- Mies kysyä paukautti että haluisitko jakaa mun kanssa siittiöitä ja kumautti " komean" pierun sanojensa painikkeeksi...

- et ime toistakin tissiä (kun toista vaan lutuutti) niin tämä kysäs, et ai sikskö kun siinä on vähempi karvoja?

- ..mies sanoi että nyt multa tulee (laski lastit mahalleni) ja samalla pieraisi oikein kunnon fanfaarin!!!! Kyllä mua nauratti ja miestä hävetti niin paljon, että sillä tuli itku silmään.

- Suhteemme alku vaiheessa nauroi kerran jollekkin tv-ohjelmalle kun otin häneltä suihin.

- ihanaa harrastaa seksiä itseäni paljon isomman naisen kanssa" ... Ja olen tosiaan ihan normaalin kokoinen nainen.

- Mies kysyy esileikin jälkeen et: No mitäs si? Ja napittaa lehmämäisellä katseella...

- Otin baarista mukaan pojan jolla oli poikuus tallella. Kondomin puettuaan hän sanoi: Katsos näin! Sisään tunkeutuessaan jotain " Kyllä tämä tästä" tapaista. Sitten toiminta jatkui " Hyvältä tuntuu" , " Voi että, voi että, kaikkea kanssa" , " Näin sitä mennään" ja niin edelleen. Paras oli ehkä kuitenkin:" Meitsi saa pillua!" . Hiljaa se ei osannut olla. Tullessaan tietysti huusi: " Se on siinä!"

- ja kerran tokas ku antoi suuseksiä että " terve kaveri" sellaisella kummeli äänellä...

- Meillä asusteli takapihalla orava. Pari viikkoa sitten kesken kiihkeimmän homman mies tokaisi että, se oli se oravakin jääny auton alle...

[QUOTE="vieras";28961492]

- Exä sanoi kerran kun hivelin rinnoillani hänen selkäänsä, että " mitkä ne siellä laahaa?"[/QUOTE]

Mulle vois käydä noin, pitääpä muistaa ettei yritä ko temppua :laugh: :D

- Meillä asusteli takapihalla orava. Pari viikkoa sitten kesken kiihkeimmän homman mies tokaisi että, se oli se oravakin jääny auton alle...

Eiiiiii, voi raukkaa! :laugh:

Etelän mies sanoi Lapin neidolle että kiinnoistaiskos saada kunnon eteläsuomalaista kullia.
Lapin neito siihen että kyllä kiinnostaa en ole sellaista ennen nähnytkään.
Etelän mies läväytti housut kinttuun ja paljasti komeutensa johon lapin neito tokaisi että sehän on ihan samanlainen kun Lapin miehen kyrpä mutta vaan pienempi.

Nainen valitti illalla miehelleen:"et ole vieläkään korjannut keittiön hanaa vaikka se meni rikki kolme viikkoa sitten!"

Mies vastasi:"näytänkö joltain vitun putkimieheltä?!"

Seuraavana päivänä nainen närkästyi ja sanoi miehellensä:"tietokonekkin on ollut jo kauan rikki!?"

Mies vastasi tapansa mukaisesti:"näytänkö joltai helvetin sähkömieheltä?!"

Seuraavana päivänä mies tuli töistä ja huomasi hanan olevan kunnossa ja tietokoneen toimivan kun hän kysyi vaimoltaan asiasta vastasi tämä:"naapurin pena kävi korjaamassa"

Mies:"no mitä hän pyysi vastapalvelukseksi?"

Nainen vastasi suoraan:"pullaa tai pilluu"

Mies:"no mitä vastasit?!"

Nainen tokaisi näsäviisaasti:"näytänkö mä joltain vitun leipurilta?"

Yhteistyössä