no nih, halpissynttärit suunniteltu ja tekemässä täyttä häkää...ja persiilleen meni, ilkeät saa olla vahingoniloisia!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitä summia sillä menee kuussa KAIKKIIN peleihin vai tiedätkö edes?
Ei aavistustakaan. Sillä menee about tonnin verran lainoihin, max. parisataa omiin laskuihin ja siihen päälle bensat, työpaikkaruokailut yms. Kai se kaikki loput sitten pelaa...en mä oikeesti tiedä.
 
Siis mä tiedän NIIN hyvin mitä tuo on :| :(

Iso halaus sulle, Turkilmas :hug:

Tiimarivihkolaisille tiedoksi, että jos minä joskus ilmoitan eroavani, niin syynä on vain ja ainoastaan miehen peliriippuvuus. Kovastihan tuo on sitä vastaan taistellut, ja taistelee edelleen. Tilanne on nyt ihan hyvä, mutta tulevaisuudestahan ei voi tietää, kun kyseessä on sairas (sairaushan tuo on) ihminen.

Raha on hyvin, hyvin pieni ongelma kun on peliriippuvuudesta kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
Huomenna varmaan sitten raportti, miten ilta meni, millaselta miehen naama näytti, mitä se sanoi (TYKKÄSI TIETENKIN) ja varsinkin se K-18 osasto on ollut tooosi rajua. Ja sitten se kieliposkella hymiö perään.
*odottelee kuvareportaasia, ap:n tuntien*

oikeesti hei, jotain rajaa.
Happamia, sano kettu... :LOL:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
Huomenna varmaan sitten raportti, miten ilta meni, millaselta miehen naama näytti, mitä se sanoi (TYKKÄSI TIETENKIN) ja varsinkin se K-18 osasto on ollut tooosi rajua. Ja sitten se kieliposkella hymiö perään.
*odottelee kuvareportaasia, ap:n tuntien*

oikeesti hei, jotain rajaa.
Happamia, sano kettu... :LOL:
Joo tää oikeesti oli aika hassu. Ja kun mulla ei TODELLAKAAN oo ollut tapana kertoa mitään K-18 juttuja muutenkaan...eikä sen puoleen kehuskella mitenkään muutenkaan :).

Kuvia mä kyllä laitan useinkin, itestäni ja nuorimmaisesta ja sekös näemmä harmittaa :D

Muoks: enkä muuten missään vaiheessa kertonut mitä tuolla K-18 -jutulla tarkoitin. Olisinhan voinut vaikkapa vetäistä röökit miehen kanssa saunan jälkeen...siis JOS ilta olis mennyt niin kuin piti ja JOS vielä poltettais tupakkaa :D B)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Siis mä tiedän NIIN hyvin mitä tuo on :| :(

Iso halaus sulle, Turkilmas :hug:

Tiimarivihkolaisille tiedoksi, että jos minä joskus ilmoitan eroavani, niin syynä on vain ja ainoastaan miehen peliriippuvuus. Kovastihan tuo on sitä vastaan taistellut, ja taistelee edelleen. Tilanne on nyt ihan hyvä, mutta tulevaisuudestahan ei voi tietää, kun kyseessä on sairas (sairaushan tuo on) ihminen.

Raha on hyvin, hyvin pieni ongelma kun on peliriippuvuudesta kyse.
Juu, tästähän oli puhettakin. Kiitos halauksesta =) :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivuhuomio:
En tajua, miten yhdellä perheen jäsenellä on rahaa ja toisella ei. Mikä perhe se on?
Meillä on mun tahdosta erilliset rahat. Siis ihan yhteiset on, eli ei toisen tarvi kärvistellä jos rahat loppu. Mutta mä olen itse elättänyt itseni jo hyvin nuoresta asti. Mulla vaan on itellä vaikeuksia pyytää mieheltä rahaa. Mies itekin aina ihmettelee että miks olen kärvistellyt kun olisin vaan pyytänyt. Mutta kun en halua.
- - -
Ihan siis perhe ollaan kaikin tavoin, meillä vaan on eri tilit :)

Ihan offtopic, mutta meilläkin on juuri näin, joten et ole ainoa itsepäinen... eikun päättäväinen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
Huomenna varmaan sitten raportti, miten ilta meni, millaselta miehen naama näytti, mitä se sanoi (TYKKÄSI TIETENKIN) ja varsinkin se K-18 osasto on ollut tooosi rajua. Ja sitten se kieliposkella hymiö perään.
*odottelee kuvareportaasia, ap:n tuntien*

oikeesti hei, jotain rajaa.
Happamia, sano kettu... :LOL:
Joo tää oikeesti oli aika hassu. Ja kun mulla ei TODELLAKAAN oo ollut tapana kertoa mitään K-18 juttuja muutenkaan...eikä sen puoleen kehuskella mitenkään muutenkaan :).

Kuvia mä kyllä laitan useinkin, itestäni ja nuorimmaisesta ja sekös näemmä harmittaa :D

Muoks: enkä muuten missään vaiheessa kertonut mitä tuolla K-18 -jutulla tarkoitin. Olisinhan voinut vaikkapa vetäistä röökit miehen kanssa saunan jälkeen...siis JOS ilta olis mennyt niin kuin piti ja JOS vielä poltettais tupakkaa :D B)
Jooh.
Mä en nyt tajua mikä ihmeen katkeroituneiden veetuilijoiden kokoontumisajoilta tänään on.
Ei näy vidduiluille loppua tälle illalle.
Mut mitä noista :D
Ihanan illan olit suunnitellu, ukolles voit sanoo, et oma häppeensä! ;)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Voi vitsit, sääli että meni ilta pyllylleen... Ei tosiaan tiedä mies, mistä jäi paitsi! :hug: Mutta, kolikolla on tunnetusti kaks puolta; nyt voit KOKO ILLAN nauttia meistä palstalaisista! :D


No sans muuta :D :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivuhuomio:
En tajua, miten yhdellä perheen jäsenellä on rahaa ja toisella ei. Mikä perhe se on?
Meillä on mun tahdosta erilliset rahat. Siis ihan yhteiset on, eli ei toisen tarvi kärvistellä jos rahat loppu. Mutta mä olen itse elättänyt itseni jo hyvin nuoresta asti. Mulla vaan on itellä vaikeuksia pyytää mieheltä rahaa. Mies itekin aina ihmettelee että miks olen kärvistellyt kun olisin vaan pyytänyt. Mutta kun en halua.
- - -
Ihan siis perhe ollaan kaikin tavoin, meillä vaan on eri tilit :)

Ihan offtopic, mutta meilläkin on juuri näin, joten et ole ainoa itsepäinen... eikun päättäväinen ;)
Tosi kiva kuulla :). Kun siis tuntuu että tätä aina ihmetellään. Ollaan siis "päättäväisiä" yhdessä
:flower: :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivuhuomio:
En tajua, miten yhdellä perheen jäsenellä on rahaa ja toisella ei. Mikä perhe se on?
Meillä on mun tahdosta erilliset rahat. Siis ihan yhteiset on, eli ei toisen tarvi kärvistellä jos rahat loppu. Mutta mä olen itse elättänyt itseni jo hyvin nuoresta asti. Mulla vaan on itellä vaikeuksia pyytää mieheltä rahaa. Mies itekin aina ihmettelee että miks olen kärvistellyt kun olisin vaan pyytänyt. Mutta kun en halua.
- - -
Ihan siis perhe ollaan kaikin tavoin, meillä vaan on eri tilit :)

Ihan offtopic, mutta meilläkin on juuri näin, joten et ole ainoa itsepäinen... eikun päättäväinen ;)
Tosi kiva kuulla :). Kun siis tuntuu että tätä aina ihmetellään. Ollaan siis "päättäväisiä" yhdessä
:flower: :hug:
Kai se muiden suhtautuminen riippuu vähän siitä miten tarkkoja ollaan. Esim. äitini ja miehensä hoitavat asiat kuten te, mutta järjellä - eli jos toinen löytää kaupassa vaikka kivan parinkympin paidan eikä lompsa ole mukana, niin toinen maksaa ja asia on ok.

Toisaalta kälyni ja hänen miehensä jakavat pitseriassa laskun 50 sentin tarkkuudella ( vaikka muut saavat istua ja odotella sitä laskutoimitusta neljän hengen yhteislaskusta ). Samaten käly puhuu siitä kuinka hän ostaa vaunut, lastenvaatteet etc ja kuinka hänellä ei ole varaa kalliimpaan, jolloin syntyy vaikutelma, että lasten kulut ovat hänen niskoillaan. ja kun mies sitten samalla ostaa itselleen kolmannen prätkän, niin kai sitä vähän ihmettelee...

 
Turkilmas
Mies meni nyt nukkumaan ja mietin vaan että eipä hän tainnut ymmärtää miten mun mielen pahotti. Hän kun vaikutti olevan loukkaantunut mulle. Ja onhan se totta että mies tuli kuitenkin jo seiskalta kotiin. Että olis siinä kerinnyt jatkaa iltaa suunnitellusti. Ei vaan itseä enää siinä kohtaa huvittanut, etenkin kun TAAS ehdin olla huolesta soikeena että jotain on sattunut.

Ja eipä tuo mies tietenkään tiennyt miten paljon mä suunnittelin ja mietin. Ja miten innoissani olin yllätyksestä. Tais lopulta olla mulle isompi juttu kuin sille.

Hemmetin tökerösti se silti teki ja saa kyllä luvan pyytää anteeks. Ja mä en TODELLAKAAN aio keksiä mitään kivaa ylläriä miehelle...

Kiitos ymmärtäjille ja lohduttajille. Piristi oikeesti mieltä jo. Kaipa sitä hyväänkin liittoon tarvitaan välillä ryppyjä. Ja ne rypyt nyt on aika pieniä kuitenkin :).

Mutta nyt mä häivyn siskon kanssa kattelemaan töllöä :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kaipa sitä hyväänkin liittoon tarvitaan välillä ryppyjä. Ja ne rypyt nyt on aika pieniä kuitenkin :).
Mun äiti totesi, kun mietin joskus eroa miehen peliriippuvuuden takia, että jos tuo on pahin asia teidän suhteessa, niin olet helvetin onnekas :)

Ja näinhän se on. Asiat voisivat olla paljon huonomminkin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mies meni nyt nukkumaan ja mietin vaan että eipä hän tainnut ymmärtää miten mun mielen pahotti. Hän kun vaikutti olevan loukkaantunut mulle. Ja onhan se totta että mies tuli kuitenkin jo seiskalta kotiin. Että olis siinä kerinnyt jatkaa iltaa suunnitellusti. Ei vaan itseä enää siinä kohtaa huvittanut, etenkin kun TAAS ehdin olla huolesta soikeena että jotain on sattunut.

Ja eipä tuo mies tietenkään tiennyt miten paljon mä suunnittelin ja mietin. Ja miten innoissani olin yllätyksestä. Tais lopulta olla mulle isompi juttu kuin sille.

Hemmetin tökerösti se silti teki ja saa kyllä luvan pyytää anteeks. Ja mä en TODELLAKAAN aio keksiä mitään kivaa ylläriä miehelle...

Kiitos ymmärtäjille ja lohduttajille. Piristi oikeesti mieltä jo. Kaipa sitä hyväänkin liittoon tarvitaan välillä ryppyjä. Ja ne rypyt nyt on aika pieniä kuitenkin :).

Mutta nyt mä häivyn siskon kanssa kattelemaan töllöä :wave: :wave:
Voi, mutta ajatus tärkein ja sulla oli hyvä tarkoitus alunperin, taidat olla melko sydämellinen luonteeltasi kun jaksat edes miettiä ylläreitä vaikka on pientä väkeä talossa. Välillä kun tuntuu että jo arki vie voimat ainakin multa. =) Mukavaa "töllöiltaa"
 
Hö, voi harmi kun ilta ei mennyt suunnitelmien mukaan :/

Mutta olet kyllä ansainnut ison :hug: , näit kuitenkin vaivaa toisen synttäreiden takia vaikka olisit voinut olla huomioimatta koko asiaa :(

No toivottavasti mies tajuaa että pahotti sun mielen ja pyytää anteeksi, sen se olis sulle velkaa pahasta mielestä :hug:
 
tuttua
Mullakin oli kaikkea kivaa järkättynä miehen synttäreille (meidän eka yhteinen vuosi) ja mies ei tullut kotiin kun vasta myöhään. Kyllä keljutti. Mies halusi mieluummin painaa töitä, kuin juhlia merkkipäiväänsä kanssani. :/
 
nekku
Voih... miehet on joskus niin ajattelemattomia!!

Meillä kävi vähän samalla tavalla. Olin ostanut hienon lahjan (säästänyt monta kuukautta ja pihistellyt omissa jutuissa ), järkännyt mukavan illan ja mies sitten pyysi kesken illan vieton että lähdenkö kuskiksi että mennään YHDELLE paikalliseen, asutaan sen verran syrjässä että tietysti suostuin sitten, olihan miehen OMA päivä, kerrankin. Ja mielelläänhän sitä yhdelle... No olisikin jäänyt siihen. Kuppilassa olikin sitten miehen vanha tuttu ja yksi venähti "muutamaan", lopulta mies lähti sitten jatkamaan tämän miehen luokse ja minä kotiin, suuttuneena tietenkin, koska koin että mua oli a. huijattu ja b. suunnitelemani ilta oli pilalla. Mitäs siinä, itkin sitten pettymystä kotimatkan ja yöllä kun mies sitten tuli kotiin oli tosi pahoillaan ja seuraavankin päivän, koitti selitellä että oli HÄNEN syntymäpäivänsä, no oli oli, mutta oli se iso pettymys kun itse olin nähnyt tosi paljon vaivaa ja odotukset oli suuret.

Mutta näin joskus kai sitten käy.
 

Yhteistyössä