no nih, halpissynttärit suunniteltu ja tekemässä täyttä häkää...ja persiilleen meni, ilkeät saa olla vahingoniloisia!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Armas mieheni on tänään 32-vuotias. Otettiin aamulla kuva musta ja pojista ja lähetettiin kuva ja onnittelut miehelle sähköpostilla. Laitoin vielä tekstarin että onnittelut ja kattoo sähköpostinsa.

Mies toivoi tortilloja ruoaksi ja lettuja. Kävin kaupasta hakemassa värkit ja tänään ruokana, yllätys yllätys: tortilloja :D. Iltapalaksi järkkään meille lettukestit: lettuja, omenahilloa ja vaniljakastiketta.

Ostin kaupasta partateriä sille kun se aina kauhistelee miten kalliita ne on. Ja pullon partavaahtoa. Pojat saa antaa nuo miehelle.

Laitoin tölkin lonkeroa jääkaappiin kylmenemään. Lahjon pikkusiskon (joka tulee tänään meille) hoitamaan vauvaa ja lähtemään vaikka hetkeksi kävelylle. Esikoinen menee treeneihin kaverinsa vanhempien kyydillä (soitin ja pyysin).

Eli ollaan kahdestaan kotona hetken. Laitan saunan lämpenemään, pesen miehen selän, sitten saunomaan ja siellä selkähieronta ja sitten.... K-18 osio. Ja jälkkäriks sitten tuo kylmä lonkero :D.

Illalla tosiaan noita lettuja ja sen jälkeen puhtaisiin petivaatteisiin nukkumaan :).

Toivottavasti kelpaa :)
 
voi vitja
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
:LOL: :LOL: :LOL: Siis tää on mun suunnitelma miehen synttäreiden järkkäämisestä :D.

Aika hataralla pohjalla teidän parisuhde jos sen takia mies sut jättäis että sä suunnittet toiselle hemmotteluiltaa :hug:
 
Hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
Huomenna varmaan sitten raportti, miten ilta meni, millaselta miehen naama näytti, mitä se sanoi (TYKKÄSI TIETENKIN) ja varsinkin se K-18 osasto on ollut tooosi rajua. Ja sitten se kieliposkella hymiö perään.

 
näinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
Huomenna varmaan sitten raportti, miten ilta meni, millaselta miehen naama näytti, mitä se sanoi (TYKKÄSI TIETENKIN) ja varsinkin se K-18 osasto on ollut tooosi rajua. Ja sitten se kieliposkella hymiö perään.
*odottelee kuvareportaasia, ap:n tuntien*

oikeesti hei, jotain rajaa.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Wau!! :heart: tuo juuri todistaa miten pienellä rahalla, suurella sydämellä saa isoja asioita aikaan!! Mukavaa iltaa teille!!
Kiitos :).

Pakko keksiä jotain kun matti kukkarossa estää isompia ostoksia tekemästä. Ja tyhmää olis miehen rahoilla ostaa sille synttärilahja :D.

Mutta ehkä tää on parempikin, on ainakin nähty vaivaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
justiinsa!!sun ei ehkä kannatakaan kirjoitella tänne kun korkeintaan hyvin harmaana, jos sun miehes vaikka jättäis sut sen takia mitä kirjoitat!! Haloo!?!? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja voi vitja:
:eek:

ja muistat sitten vielä näyttää tän ketjun miehelles, että katopa kun oon oikein netissä julkaissut meidän illan kulun etukäteen kaikkien akkojen ihmeteltäväksi.

oikeasti, mun mies varmaan jättäis mut siihen paikkaan, jos mä täällä selostaisin meiän kahdenkeskisen illan suunnitelmia... jotain yksityisyyttä, edes miehes tähden, jooko?
:LOL: :LOL: :LOL: Siis tää on mun suunnitelma miehen synttäreiden järkkäämisestä :D.

Aika hataralla pohjalla teidän parisuhde jos sen takia mies sut jättäis että sä suunnittet toiselle hemmotteluiltaa :hug:
Peesi x) Aika hataralla pohjalla taitaa Voi vitjan suhde olla.
 
Turkilmas
Onpas nyt oikeesti aika tosi ilkeitä kommentteja taas harmailta :eek: :eek: . Siis ensinnäkin mä eilen kyselin täällä että mitäköhän keksis kun pitäis edullisesti muistaa miestä. Eli tää on ihan siitä jatkoa.

Toisekseen enhän mä ole mun miehestä kertonut mitään, vaan siitä mitä MÄ teen. Mä olen nyt ihan tosissani sangen ihmeissäni tästä loan heitosta. Mutta toki teillä ilkeillä pitää olla omat ilonne. Ja jos saatte kiksejä mun haukkumisesta niin antaa tulla vaan.

Mutta melkolailla hölmöjä olette kyllä :|

Ja sä yks joka kirjoitit että laitan kuvareportaasin: mä en ole täällä mieheni kuvia esitellyt, enkä ajatellut niin tehdäkään. Ja sä muuten ET tunne mua.
 
JenPen
Hei Turkilmas kyl oot kamala ihminen, vähintään ero miehes puolelta tulossa kun tällasia kerrot täällä!! Ja totta kai se K-18-osio huomenna kuvien ja ehkä myös videon kera tänne huomenna :LOL:

Ei mut oikeesti, ihanat synttärit mun mielestä :heart: Tykkäisin ite (en ehkä partateristä kun ei oikeen toi parta kasva :D ), ja varmasti oma miehenikin tykkäisi. Nimenomaan ite mietin samaa, että ei siihen hirveitä rahasummia tarvita että saa mukavan päivän järjestettyä toiselle. Lapsiperheessä ei paljon enempää varmasti tarvikaan, ku hetken kahdenkeskistä aikaa =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Hei Turkilmas kyl oot kamala ihminen, vähintään ero miehes puolelta tulossa kun tällasia kerrot täällä!! Ja totta kai se K-18-osio huomenna kuvien ja ehkä myös videon kera tänne huomenna :LOL:

Ei mut oikeesti, ihanat synttärit mun mielestä :heart: Tykkäisin ite (en ehkä partateristä kun ei oikeen toi parta kasva :D ), ja varmasti oma miehenikin tykkäisi. Nimenomaan ite mietin samaa, että ei siihen hirveitä rahasummia tarvita että saa mukavan päivän järjestettyä toiselle. Lapsiperheessä ei paljon enempää varmasti tarvikaan, ku hetken kahdenkeskistä aikaa =)
Kiitos :D. Noi partaterätkin on ihan vaan sen takia että mulla oli tasan tarkkaan yks paikka josta jotain ostaa: S-market. Eli ei ollut paljon vaihtiksia :D. Ja tuntuis kyllä hölmöltä laittaa isoja summia lahjaan sillä mä joutuisin ne rahat ottamaan joko säästöstä tai sitten miehen tililtä...järjetöntä siis :D.

No mutta, mä en muistanut että lokaa tulee milloin mistäkin. Ja mitä onnellisempi olet perheestäsi, sitä enemmän haistatetaan :D
 
Turkilmas
Joopa joo... syötiin ja sitten lähti mies käymään ostamassa lamppuja sen ja pojan pyöriin. Ja sillä tiellä oli sitten 2 tuntia ja mä tietty huolesta soikeena. Soitti ekan tunnin jälkeen ja pyysi laittamaan saunan päälle. Silloin vielä naureskelin hyväntahtoisesti (siis tiesin että mies on pelaamassa). Tokan tunnin jälkeen ei enää naurattanut, etenkään kun en saanut miestä puhelimella kiinni.

No nyt äijä saunoo yksinään ja saa sen jälkeen tunkea lettunsa vaikka hanuriinsa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Joopa joo... syötiin ja sitten lähti mies käymään ostamassa lamppuja sen ja pojan pyöriin. Ja sillä tiellä oli sitten 2 tuntia ja mä tietty huolesta soikeena. Soitti ekan tunnin jälkeen ja pyysi laittamaan saunan päälle. Silloin vielä naureskelin hyväntahtoisesti (siis tiesin että mies on pelaamassa). Tokan tunnin jälkeen ei enää naurattanut, etenkään kun en saanut miestä puhelimella kiinni.

No nyt äijä saunoo yksinään ja saa sen jälkeen tunkea lettunsa vaikka hanuriinsa!


:LOL: anteeks !
 

Yhteistyössä