No ni, nyt se on todettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mä olen huono vaimo kun en huolehdi mieheni tarpeista, sillä kun on kuulemma muitakin tarpeita kun vaan nälkä ja nukkuminen... :kieh: Sanonko prkl mihin voi työntää päänsä... :headwall::kieh:

tohon paha kommentoida ku ei tiiä kauanko olet ollu muista tarpeista huolehtimatta ja mistä syystä, mutta näinhän se menee kun miehen aivoilla ajattelee =)
Tosin itsellänikin kyllä on muitakin tarpeita kuin ruoka ja uni..

Mä olen huono vaimo kun en huolehdi mieheni tarpeista, sillä kun on kuulemma muitakin tarpeita kun vaan nälkä ja nukkuminen... :kieh: Sanonko prkl mihin voi työntää päänsä... :headwall::kieh:

Sitä polttelee tarve päästä tiskaamaan ja imuroimaan?
*on hyvä vaimo, koska sallii miehelle syömisen ja nukkumisen lisäksi nuokin huvit*
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22710388:
Sa sille että tervekätinen mies pärjää itsekin kitisemäti.
:D

No meinasin sanoakki, meillä kuitenkin on se keskimääräinen muutama kerta viikossa ja sit toinen ensin murjottaa ja murisee 2 päivää ja sit ku siitä vihdoin saa jotain ulos niin syy on tämä.. :rolleyes:

Pitääköhä sille hankkia tyttöystävä?

Alkuperäinen kirjoittaja kitinää;22710456:
ja nainen pärjää itsekin ilman haleja, pusuja, huomionosoituksia ja miehen apua kotitöissä. kitisemättä!

Kyllä. Mä en kovasti tykkää halailla ja pussailla ja reissumiehen vaimona on tottunut tekemään kotihommelit ite.
Enemmän mä kitisen kun mies auttaa ja laittaa astiat väärille paikoille niin etten niitä löydä, tai viikkaa pyykit siten että mun vaatteita on tyttären vaatekaapissa ja mun kaapistani löytyy lapsen vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22710470:
Kyllä. Mä en kovasti tykkää halailla ja pussailla ja reissumiehen vaimona on tottunut tekemään kotihommelit ite.
Enemmän mä kitisen kun mies auttaa ja laittaa astiat väärille paikoille niin etten niitä löydä, tai viikkaa pyykit siten että mun vaatteita on tyttären vaatekaapissa ja mun kaapistani löytyy lapsen vaatteita.

vaatteista älä vitise.
Mua lähinnä huvittaa kun tytön vaaleansiniset rimpsut on pojan kaapissa, mutta kun mies alkoi laittaa mun paitoja tytön kaappiin, totesin, että laihis taitaa olla valmis! 20 kg olen hävittäny, mutta en sentään oo ekaluokkalaisen kokoinen... flikka on 32 kg ja mä 64... :D

Yhteistyössä