Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen huono vaimo kun en huolehdi mieheni tarpeista, sillä kun on kuulemma muitakin tarpeita kun vaan nälkä ja nukkuminen... :kieh: Sanonko prkl mihin voi työntää päänsä... :headwall::kieh:
tohon paha kommentoida ku ei tiiä kauanko olet ollu muista tarpeista huolehtimatta ja mistä syystä, mutta näinhän se menee kun miehen aivoilla ajattelee =)
Tosin itsellänikin kyllä on muitakin tarpeita kuin ruoka ja uni..
Kenkää tollasille niuhoakoille piutäis antaa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22710388:Sa sille että tervekätinen mies pärjää itsekin kitisemäti.
![]()
No meinasin sanoakki, meillä kuitenkin on se keskimääräinen muutama kerta viikossa ja sit toinen ensin murjottaa ja murisee 2 päivää ja sit ku siitä vihdoin saa jotain ulos niin syy on tämä..
Pitääköhä sille hankkia tyttöystävä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22710410:Tyrsk
Simmonen Barrrrbara korrrrjaussarrrrjalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22710388:Sa sille että tervekätinen mies pärjää itsekin kitisemäti.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kitinää;22710456:ja nainen pärjää itsekin ilman haleja, pusuja, huomionosoituksia ja miehen apua kotitöissä. kitisemättä!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22710470:Kyllä. Mä en kovasti tykkää halailla ja pussailla ja reissumiehen vaimona on tottunut tekemään kotihommelit ite.
Enemmän mä kitisen kun mies auttaa ja laittaa astiat väärille paikoille niin etten niitä löydä, tai viikkaa pyykit siten että mun vaatteita on tyttären vaatekaapissa ja mun kaapistani löytyy lapsen vaatteita.
Harmi kun ei enää jouluks kerkee...Siinä vois anopin naama olla näkemisen arvonen lahjoja avatessa...