hhi
Eikä se ole muiden ongelma, jos jonkun jälkeenjäänyt poika ei osaa toimia yksin. Silloin se perhe jättää käymättä uimahallissa. Säännöt on sääntöjä.
Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Esim. eskarissa ja nyt ekaluokalla talvella kun oli sisäliiksaa, oli pojallani pitkät kalsarit. Riisui ne ja pylly paljaana vaihtoi jumppahousut. Porukka aina hihitteli, eskarissa tytöt ja pojat ja nyt pojat(kun tytöt eri paikassa).
Muille oli huolehditty pikkarit pitkisten alle ettei VAAAAN näkyis pylly :O huuu, apuaa sehän ois ihan hirveetä! Opinpa minäkin sitten laittamaan pojalle myös pikkarit pitkien alushousujen sisään ettei joudu naurun alaiseksi kun ei muillakaan missään vaiheessa pylly näkynyt.
Eikö se nyt pitäis olla ihan norm että pukkarissa riisutaan ja vaihdetaan jne. Tarviihan niiden isompana mennä jumpan jälkeen suihkuunkin! Sittenkö taas hävetään ja nauretaan???
No miks helvetissä miehille ja naisille on lainkaan eri puolia?
Mun mielestä se ole lainkaan niiden ongelma jotka ovat siellä omalle sukupuolelle tarkotetuissa pukkareissa ja suihkuissa.
Ei meillä hihitellä kyl alastomuudelle.
Erityislapsille samoin aikuisille on kyllä aika usein mahdollisuus käyttää erillisiä pukuhuoneita, joissa saattaa olla omat suihkutkin ja hyvin usein heillä kyllä on samaa sukupuolta oleva avustaja mukana halleilla.Alkuperäinen kirjoittaja hhi:Eikä se ole muiden ongelma, jos jonkun jälkeenjäänyt poika ei osaa toimia yksin. Silloin se perhe jättää käymättä uimahallissa. Säännöt on sääntöjä.
No tätä fang-annia tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Erityislapsille samoin aikuisille on kyllä aika usein mahdollisuus käyttää erillisiä pukuhuoneita, joissa saattaa olla omat suihkutkin ja hyvin usein heillä kyllä on samaa sukupuolta oleva avustaja mukana halleilla.Alkuperäinen kirjoittaja hhi:Eikä se ole muiden ongelma, jos jonkun jälkeenjäänyt poika ei osaa toimia yksin. Silloin se perhe jättää käymättä uimahallissa. Säännöt on sääntöjä.
No joo, mutta kun jotkut ottaa jopa 10 vee pojan naisten puolelle! Kyllä 10 veellä on tietty häveliäisyys, joten se saman luokan poika/tyttö ujostuttaa samoissa suihkutiloissa...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Esim. eskarissa ja nyt ekaluokalla talvella kun oli sisäliiksaa, oli pojallani pitkät kalsarit. Riisui ne ja pylly paljaana vaihtoi jumppahousut. Porukka aina hihitteli, eskarissa tytöt ja pojat ja nyt pojat(kun tytöt eri paikassa).
Muille oli huolehditty pikkarit pitkisten alle ettei VAAAAN näkyis pylly :O huuu, apuaa sehän ois ihan hirveetä! Opinpa minäkin sitten laittamaan pojalle myös pikkarit pitkien alushousujen sisään ettei joudu naurun alaiseksi kun ei muillakaan missään vaiheessa pylly näkynyt.
Eikö se nyt pitäis olla ihan norm että pukkarissa riisutaan ja vaihdetaan jne. Tarviihan niiden isompana mennä jumpan jälkeen suihkuunkin! Sittenkö taas hävetään ja nauretaan???
Mun mielestä se ole lainkaan niiden ongelma jotka ovat siellä omalle sukupuolelle tarkotetuissa pukkareissa ja suihkuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Niin jälkeenjäänyt, näinhän se menikin. Hyvä että muistutit luokan priimuksesta joka olikin ÄO järvisimpukka :O. Voi ei, mitä mä nyt teen.Alkuperäinen kirjoittaja hhi:Eikä se ole muiden ongelma, jos jonkun jälkeenjäänyt poika ei osaa toimia yksin. Silloin se perhe jättää käymättä uimahallissa. Säännöt on sääntöjä.
No en tod 10v:sta enää ottais, sehän on jo esimurkku mutta että 7v ei saa tulla äidin kanssa niinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No joo, mutta kun jotkut ottaa jopa 10 vee pojan naisten puolelle! Kyllä 10 veellä on tietty häveliäisyys, joten se saman luokan poika/tyttö ujostuttaa samoissa suihkutiloissa...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Joo, ei 7 v. nyt maailmaa kaada, tuolla joku toisessa ketjussa kertoi, että 10 v. tulee äitinsä kanssa naisten puolelle...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No en tod 10v:sta enää ottais, sehän on jo esimurkku mutta että 7v ei saa tulla äidin kanssa niinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No joo, mutta kun jotkut ottaa jopa 10 vee pojan naisten puolelle! Kyllä 10 veellä on tietty häveliäisyys, joten se saman luokan poika/tyttö ujostuttaa samoissa suihkutiloissa...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Jotakuinkin 8v pintaan? Toki jos vaan onnaa aiemmin mennä yksin niin siitä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Mikä sun mielestä olis sellanen hyvä ikä, jollon ei enää mentäis sinne toiselle sukupuolelle tarkotettuun pukkariin?
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No en tod 10v:sta enää ottais, sehän on jo esimurkku mutta että 7v ei saa tulla äidin kanssa niinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No joo, mutta kun jotkut ottaa jopa 10 vee pojan naisten puolelle! Kyllä 10 veellä on tietty häveliäisyys, joten se saman luokan poika/tyttö ujostuttaa samoissa suihkutiloissa...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Toi 8v on ihan järkevä raja. Ompa ehtinyt koulunkin kanssa ehkä harjoitella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/koululainen-ja-nuori/kasvu-ja-kehitys/esiteini-ika-9-11-v
Lukekaa tuosta yksityisyyttä kiitos- kohdasta, eli ei enää kyllä yli 8 v. "väärälle" puolelle....
no näinpä. mutta eihän nuo akat tajua. pääasia ettei heidänm kullanmurujen tarvi ennen armeijaikää mennä ilman äitiä suihkuun. mä olisin ekaluokkalaisen tyttären kans uimahallissa ja samassa pukkarissa olis samanikäinen poika niin voitte olla varmoja että nostaisin metelin. sen ikäset pojat kuitenki jo puhuu "rivoja" uskokaa tai älkää. kiva jos tytön pitäs koulus kuulla juttuja pimpistään ja alastomuudestaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:alle kouluikäinen tai ekaluokkalainen.
vaikka ei minua, aikuista naista, haittaisi jos uimahallissa olisi tuota hieman vanhempikin poika, mutta varmaan niitä saman ikäisiä tyttöjä voisi haitata. olisi varmasti noloa kaikille.
Hmm, periaatteessa hyvä idis, mutta mietin et mites kun pitäis tulla pois, ja osata taas hoitaa kaappi ja poistumispiippikoneet. :/Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:No en tod 10v:sta enää ottais, sehän on jo esimurkku mutta että 7v ei saa tulla äidin kanssa niinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No joo, mutta kun jotkut ottaa jopa 10 vee pojan naisten puolelle! Kyllä 10 veellä on tietty häveliäisyys, joten se saman luokan poika/tyttö ujostuttaa samoissa suihkutiloissa...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Se nyt on aivan eri asia sillä miehen ja naisen välillä on aina seksiä. Joko katsotaan et uuu nami, halutaan toista, arvostellaan jne. Lasten pitäisi olla viattomia ja luontevia asian kanssa ettei tarvitsisi ihan 7v:na saada itkukohtausta jos pieni poika tulee samaan suihkurivistöön pesulle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Kun teillä on tollanen hankala juttu siellä pukkarissa, niin kysy voisko joku miespuolinen henkilökkunnasta käydä jeesaamas poikaa. Toi vois olla ihan hyvä juttukin.
Sun tapauksessa kyllä ymmärrän, että käytte pojan kanssa yhdessä ensin ja harjoittelette käyttämään kortteja ja uimahallia yleensäkin vähän omatoimisuuden kannalta. Ei mun mielestä näistä ikärajoista kannata tappelua saada aikaan. Kyllä se vaan niin on, että joka perheissä on eri kiinnostuksen kohteet ja lapset ujompia kuin toiset. Toi jälkeenjäänyt kommentti oli ihan täys rimanalitus!!!!Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Niin jälkeenjäänyt, näinhän se menikin. Hyvä että muistutit luokan priimuksesta joka olikin ÄO järvisimpukka :O. Voi ei, mitä mä nyt teen.Alkuperäinen kirjoittaja hhi:Eikä se ole muiden ongelma, jos jonkun jälkeenjäänyt poika ei osaa toimia yksin. Silloin se perhe jättää käymättä uimahallissa. Säännöt on sääntöjä.
Koitahan heittää sun 7v rakennukseen kahden eri kortin kanssa ja lyö kassi kouraan ja sano et no tosson tollanen portti ja siinon kaksi eri piippikohtaa mut koita ny osua oikeella kortilla oikeeseen piippikohtaan, et sä nyt oo tuolla koskaan käynyt tuolla puolella ja tässä toisessakin pienempänä mutta koitahan selvitä . Ja se toinen kortti on sit siihen kaapinovia varten mutta jos paat kortin oveen väärinpäin, se jää jumiin eikä aukea jos hyvin käy.
Ehkä teillä on uikkari sellainen, että päivää, raha kassalle ja avaimella ovi auki jne simppeliä.
Sit sama juttu poistuessa. Aika usein noissa varsinki isommissa halleissa on molemman sukupuolen edustajia aina töissä.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Hmm, periaatteessa hyvä idis, mutta mietin et mites kun pitäis tulla pois, ja osata taas hoitaa kaappi ja poistumispiippikoneet. :/Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kun teillä on tollanen hankala juttu siellä pukkarissa, niin kysy voisko joku miespuolinen henkilökkunnasta käydä jeesaamas poikaa. Toi vois olla ihan hyvä juttukin.
Onhan lapsella isäkin. Kai isä osaa käyttää avainkorttijärjestelmää?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Eipä sitten mennä uimaan , ennen käytiin ja poika rakasti sitä :snotty: :heart:
Isä ei ui eikä mene halliin. Tästä nyt joku kohta kysyy et miksi . En ala selittelemään mutta ei onnaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Onhan lapsella isäkin. Kai isä osaa käyttää avainkorttijärjestelmää?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Eipä sitten mennä uimaan , ennen käytiin ja poika rakasti sitä :snotty: :heart:
Ja samaa mieltä, että alle kouluikäiset vain vastakkaista sukupuolta olevien saunaosastolle. Vaikka poikanne olisikin luontevasti kuin kala vedessä, olen varma että kaikki samanikäiset tyttäret eivät ole.
Ihan samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Eskarin on hyvä raja. Jos ei pärjää tai ei voi luottaa siihen että hoituu vaatteet päälle ja pois ja suihkut niin ilman saman sukupuolen saattajaa ilman ei pidä tulla hallille. Käydään paljon ja on ollu omalla tytöllä muutaman kerran itku silmässä kun on tuotu niitä saman luokkalaisia eskareita ja ekaluokkalaisia sinne. Ei ole pakko kenenkään päästä halliin mutta niillä ketkä sinne pääsee on OIKEUS olla saman sukupuolisessa pukkarissa/suihkussa ilman vastakaisia luokkakavereita!
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Eskarin on hyvä raja. Jos ei pärjää tai ei voi luottaa siihen että hoituu vaatteet päälle ja pois ja suihkut niin ilman saman sukupuolen saattajaa ilman ei pidä tulla hallille. Käydään paljon ja on ollu omalla tytöllä muutaman kerran itku silmässä kun on tuotu niitä saman luokkalaisia eskareita ja ekaluokkalaisia sinne. Ei ole pakko kenenkään päästä halliin mutta niillä ketkä sinne pääsee on OIKEUS olla saman sukupuolisessa pukkarissa/suihkussa ilman vastakaisia luokkakavereita!
Peesi myös täältä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Eskarin on hyvä raja. Jos ei pärjää tai ei voi luottaa siihen että hoituu vaatteet päälle ja pois ja suihkut niin ilman saman sukupuolen saattajaa ilman ei pidä tulla hallille. Käydään paljon ja on ollu omalla tytöllä muutaman kerran itku silmässä kun on tuotu niitä saman luokkalaisia eskareita ja ekaluokkalaisia sinne. Ei ole pakko kenenkään päästä halliin mutta niillä ketkä sinne pääsee on OIKEUS olla saman sukupuolisessa pukkarissa/suihkussa ilman vastakaisia luokkakavereita!