En laittas vielä 5-6 vuotiasta yksi omalle puoellle, jos esim. menisin pojan kanssa uimahalliin niin kyllä tulis mun mukaan, poika 6v. Ei se yksin pärjäis toisella puolella. Kouluikäisen voisin jo laittaa toiselle puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:max 5v
Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
En kyllä omaa poikaani laittas yksin miesten puolelle vielä (on nyt 4 vee). Ehkä 8-9 vois olla hyvä raja. Tietty riippuu vähän lapsesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:max 5v
no sit olis varmaan parempi ottaa isi mukaan. voisit vähän ajatella niitä saman ikäisiä tyttöjä jotka sielä pukuhuoneessa ja suihkussa on. ei varmasti tykkää jos poika tulee kyttäämäänAlkuperäinen kirjoittaja näin:En laittas vielä 5-6 vuotiasta yksi omalle puoellle, jos esim. menisin pojan kanssa uimahalliin niin kyllä tulis mun mukaan, poika 6v. Ei se yksin pärjäis toisella puolella. Kouluikäisen voisin jo laittaa toiselle puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:max 5v
Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:alle kouluikäinen tai ekaluokkalainen.
vaikka ei minua, aikuista naista, haittaisi jos uimahallissa olisi tuota hieman vanhempikin poika, mutta varmaan niitä saman ikäisiä tyttöjä voisi haitata. olisi varmasti noloa kaikille.
Mun poika on reipas ja kiltti pikkumies jota ei häiritse jos tyttöjä olis samalla puolella. Aina ollut luonnollisen välitön niissä asioissa sillä ollaan opetettu että alastomuus on luonnollista eikä mikään hihhihi-asia.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Ei mua ainaskaan silloin olis haitannut mikä siinä katsellessa olis olluAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
niin ja lisään vielä kun viimme syksynä käytiin uimassa tytön silloin 8vuotiaan kanssa niin naisten puolella oli tytön rinnakkaisluokalla oleva poika, tyttöni ei suostunut riisuun uikkareittaan pois niin sanoin kovaan ääneen että myös pojan äiti kuuli että ei tarvitse ottaa pois käy saunassa ja suihkussa uikkarit päällä ei täällä näköjään muutkaan sääntöjä noudata.Alkuperäinen kirjoittaja gg:alle kouluikänen, ja täällä se onneksi lukee uimahallin seinälläkin, säännöt on sääntöjä ja niitä kuuluu noudattaa.
Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Muita se kyttääminen olis voinu haitata. Aina kun kyse ei ole vain siitä omasta itsestä, vaan tulis huomioida se muiden ihmisten kunnioittaminen myös.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Ei mua ainaskaan silloin olis haitannut mikä siinä katsellessa olis olluAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sihen mä sanon et niiden ongelma. Tuntuu että kaikki nykyään ja aina kautta aikojen on kasvatettu sellaiseksi että alastomuudesta tulee tabu ja kun nähdään pojan pippeli jne niin hihihiii.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Arvaas miltä niistä samalla luokalla olevista eri sukupuolta olevista tuntuu olla alasti samassa tilassa siellä uimahallissaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Onpas siinäkin vedetty "hieno" raja :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä soitin kerran uimahalliin ja kysyin kun oma poika 7v eikä tod pärjäisi miesten puolella, niin 7v ei saa tulla mun ja tytön mukaan eli kouluikä on kuulemma raja.
Esim. eskarissa ja nyt ekaluokalla talvella kun oli sisäliiksaa, oli pojallani pitkät kalsarit. Riisui ne ja pylly paljaana vaihtoi jumppahousut. Porukka aina hihitteli, eskarissa tytöt ja pojat ja nyt pojat(kun tytöt eri paikassa).
Muille oli huolehditty pikkarit pitkisten alle ettei VAAAAN näkyis pylly :O huuu, apuaa sehän ois ihan hirveetä! Opinpa minäkin sitten laittamaan pojalle myös pikkarit pitkien alushousujen sisään ettei joudu naurun alaiseksi kun ei muillakaan missään vaiheessa pylly näkynyt.
Eikö se nyt pitäis olla ihan norm että pukkarissa riisutaan ja vaihdetaan jne. Tarviihan niiden isompana mennä jumpan jälkeen suihkuunkin! Sittenkö taas hävetään ja nauretaan???