No muistettiinko teitä näin naistenpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokavuotinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jokavuotinen

Vieras
Ihanaa naistenpäivää kaikille naisille :heart:

Muistettiinko teitä näin naistenpäivänä mitenkään erityisemmin ja jos niin miten? Tämä joka vuotinen kysymys on pakko esittää ;)

-----
Omaa valitusta:
Olen saanut pari viestiä joissa on naistenpäivää toivotettu, oma kultani on töissä, että saas nähdä muistaako, ei ole koskaan aiemmin muistanut, että odotukset ei ole suuret. Olisihan se ollut ihana jos aamulla olisi ollut vaikka kahvinkeitin valmiiksi ladattu ja vieressä viesti vaikka ihanaa naistenpäivää ihanalle naiselleni. Vähänkö oisin ollut onnellinen ;) Olen kyllä monesti sanonut miehelle, että tuollaiset pienet asiat tekisi minusta tosi iloisen vaan ei se paksuun kalloon mene.
Ystävänpäivänä toivoin euron korttia, jossa lukisi jotain kaunista. Sain varmaan kaupan viimeisen kukan, joka oli valmiiksi kuollut eikä sanonut mitään, antoi vaan ja se kortti, sitä en saanut. Vakuuttaa kovasti rakkauttaan, mutta sanoo ettei osaa sitä sillain osoittaa, kun ei tule luonnostaan tuollaiset hömppähommat.
Täytyy todeta, että olen kateellinen niille joiden mies tuo aamiaisen sänkyyn ja toivottaa hyvät naisten päivät ja yllättää arkenakin pienillä asioilla. Minä kaipaisin sellaisia pieniä romanttisia tekoja arkeen, mutta aivan turha odottaa, kun ei edes pyytämällä saa.

No en yleensä ole edes ajatellu koko asiaa.. ei siis väliä koko naistenpäivällä. Äsken kuitenkin ku mies tuli kotiin, se toi mulle 20 kpl valkoisia tulppaaneita. Olipa ihanasti tehty! :)

Meillä ei huomioida oikeastaan olleenkaan tämmöisiä päiviä. Kumpikaan ei oikeastaan muista näitä, eikä kumpaakaan kiinnosta. Ystävänpäivä meillä on nuoremman kissan synttäripäivä ja sitä juhlitaan muksun toiveesta pullakahvein, mutta siinäpä se.
Me ollaan niin superromanttisia :D

• Tykkää
Reactions: MsGodDammit
Hyvää naistenpäivää -kaikille maailman naisille!

Minä koen oman osani jo saaneen täällä hyvinvointivaltiossa. Hyvä teko olisikin, jos ostaisimme esim. kirkon ulkomaanavun kautta "toisenlaisen lahjan" jonka avulla köyhien maiden naiset saisivat lisää ihmisarvoa!

http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/

No hyvä, että joku syntymäpäivänä muistaa. Enkä edes odota mitään huomionosoituksia tänään, en koe anstaitsevani niitä vain siksi, että synnyin naiseksi.

mies ei muistanut vielä mitenkään. emme kyllä yleensäkään mitään tiettyjä päiviä juhli.. tosin kesällä mies sai 32v lahjaks sellasen et varmana muitsaa.. pojan=))

meil hemmotellaan ihan arkena, ilman sen kummempaa merkitystä, vain siksi ku se nyt varmasti tuntuu kivalta

Aamukasilta oli fb seinät tulvillaan näitä iki-ihania hauskoja kuvia jos jonkinlaisella runolla, lisäksi näitä utuisia runomaisemia, vain yksi kuva jossa kerrottiin että päivää vietetään muistuttamaan tasa-arvosta ja naisiin kohdistuvan pahoinpitelyn ja kaltoinkohtelun vähentämiseksi.

Lisäksi oli hurjan paljon vinkupostauksia siitä, että mies ei kuitenkaan muista ja en mä mitään saanut ja ikinä mua ei kukaan muista ja mun oma kulta ei tehnyt nyt sitten sitä ja tätä ja tuota, aina mä saan vaan pyykätä ja lapsia hoitaa ja kiillottaa marttyyrinkruunuani......

Mutta kun mä haluun lahjan, viis siitä että jotakuta hakataan ja myydään eteenpäin |O

Viimeksi muokattu:
Mulla on vapaapäivä tänään ja mieskin lähti vasta tunti sitten töihin. Oli kattanut aamiaisen ja herätti halilla :) Tosin kyllä se tekee tuota muutenkin enkä odottanut mitään erityiskohtelua, mutta toivotti myös hyvät naistenpäivät.

Paras kunnioituksen osoitus mitä nainen voi mieheltään saada on se kun mies nauttii naisestaan niin kovin intohimoisesti ja rehellisesti että vuodattaa siittiöitään.

[QUOTE="vieras";28165729]Mä en oikeasti ymmärrä, miten joku jaksaa nähdä vaivaa kirjoittaakseen tällaisen kommentin. Että oikein heko heko.[/QUOTE]

Ei ole muistettu. Eikä haittaa, koen jotenkin turhaks koko naistenpäivän. Ulkomaillahan naistenpäivällä on enempi merkitystä. Mun mielestä nää on taas, näitä turhia päiviä jotenkin täällä suomessa. Akat marisee kun mies ei muista viestillä tai kortilla, ihan kun tässä ei olis muuta parempaakin tekemistä ja muistettavaa.

[QUOTE="vieras";28165729]Mä en oikeasti ymmärrä, miten joku jaksaa nähdä vaivaa kirjoittaakseen tällaisen kommentin. Että oikein heko heko.[/QUOTE]

mä en ymmärrä miksi sun pitää olla noin julma toisia kohtaan :(
mikäli olet katkera sinkkuäiti niin se ei ole minun vikani!

Täällä joku sai näköjään serenadin. Jos se nyt liittyi tähän päivään. Hyvin mies lauloi ja sisäpihoilla kaikui komeasti, "seee hälleee kertokaaa, kun itse en mä vooi". Toivottavasti oli saaja kuulolla.

• Tykkää
Reactions: Susimieli
Kyllä muistettiin, tosin itse en muistanut koko naistenpäivää. Ihmettelin vain unenpöpperössä että ompas mies ollut ajattelevainen kun on ladannut kahvinkeittimen valmiiksi, varmaan aamulla ollut hällä ylimääräistä aikaa ennen töihinlähtöä. Sitten avasin facebookin ja eteen lävähti kymmenittäin niitä kliseisiä naistenpäiväviestejä ja kuvia :headwall:

Joo! Mulle tuli kukkalähetys! Luulin eka et mun mieheltä, mut se olikin mun veljeltä! Todella yllättävää, kun ei toi velipoika muista ees mun synttäreitä yleensä :D

Yhteistyössä