En ole katkera mistään. Olen vain realisti ja haluan avata kirjoituksillani ihmisten silmät. Suurin osa tämän palstan kirjoittajista elää samassa helvetissä missä minä aikoinaan. Kulissimme olivat loistavat, mutta minä olin vain loppuun kaluttu kynnysmatto. Noista vuosista on jo iäisyys. Olen ottanut kaikista asioista selvää ja exöni voi erittäin hyvin. Hänelle maistuu samat alepan pullahyllyn herkut kuin minulle. Katkeraksi pilkkaaminen on sivistymättömän ja asioista tietämättömän kirjoittajan ainut keino latistaa hedelmällinen ja hyvinvointia lisäävä keskustelu.
Hallitus haluaa ihmisten tervyden kustannuksella verorahoja. Jopa satukirjojen Hölmölässä o,tiin viisaampia. Siellä vain leikattiin ja parsittiin mattoja ja kannettiin valoa tupaan. Purran (ei Orpon) hallitus syö suomalaisten lasten tulevaisuuden. Olen istunut Aikuiset Alkoholistien Lapset ryhmäistunnossa Tikkurilassa. Tarinat olivat sydäntäraastavia. Jos olisin alkanut ryypätä exäni kanssa, en istuisi tässä kirjoittamassa nettiin. AlAnon-ohjelmaan kuuluu nimettömyys. Kuka tahansa missä päin tahansa maailmaa voisi kirjoittaa elämästään samat tarinat kuin minä olen kirjoittanut. Jos olisin töissä kaupan kassalla, rukoilisin kärsivien perheiden puolesta. Tällä palstalla pilkataan paljon islamin uskoa. Siinä uskossa olevat ovat raittiita. Luultavasti johtuu siitä, että islamin usko kehittyi myöhemmin kuin kristinusko, ja Koraani on täynnä hyviä ohjeita syömiseen ja arkiseen elämään. Näin kertoi luennollaan kirkossa pk-seudulla jo edesmennyt islamin uskon asiantuntija Jaakko Hämeen-Anttila. Olen eläkeläisenä käynyt paljon erilaisilla luennoilla ja lukenut paljon kirjoja. Jatkossa keskityn vain perhe-elämääni. Surettaa, että kaikki valistustyöni menee hukkaan tyhmän eduskunnan takia. Onneksi jälkikasvuni ei asu Suomessa tätä kurjuutta näkemässä.