No mitäs vappuna nyt teen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mais

Vieras
Minä oon kahden vaiheilla... Joko ollaan ihan kotosalla muksun kanssa (10kk) tai sitten mentäis saunomaan ja grillaamaan kaveripariskunnan luo. Mun vanhemmat tahtois ottaa pojan hoitoon yöksi että päästäis miehen kanssa yhdessä ulos, mutta nyt on VAPPU. En tiedä sitten mitä me kotonakaan tehtäis normaalista arjesta poikkeavaa. Onko kukaan lähdössä illan viettoon ja lapset hoitoon tms.? Kannattaako pysyä vaan kotona ja kattoa uudestaan jussina? On tää ihmeellistä kun ei osaa tehdä ratkaisua mihinkään suuntaan...

Lapsi hoitoon ja miehen kanssa yhdessä saunomaan ja grillaamaan kaveripariskunnalle. :) On hyvä ottaa välillä yhteistäkin aikaa niin arjessa taas jaksaa paremmin. Tekee hyvää myös parisuhteelle.

vapun olen ihan vaan lasten (3,5v ja 5kk) kanssa. Varmaan puhalletaan palloja ja serpentiinillä leikitään, syödään nakkeja ja juodaan simaa =)

mutta on mullakin esikko ollu vapun hoidossa että sain olla kavereiden kanssa. ja hei, mummo sekä lapsenlapsi varmasti viihtyisivät hyvin yhdessä. ja nuin pieni ei vielä tiedosta vapusta mitään. teillä on kumminkin aikaa luoda oma vappu kun muksu kasvaa =)

Mä pähkäilen täällä ihan samaa.

Mummo ottaisi nuorimman yökylään. Isommat voisivat mennä kavereilleen. En vaan tiedä "haluanko" lähteä tuonne kaupungin hulinaan. Toisaalta voisi grillailla kotosalla (ilmat ei kyllä taida suosia) ja pelailla isompien kanssa jotain kivoja lautapelejä, se kun ei onnistu tuon nuorimmaisen kotona ollessa.

Tai jos kutsuisi ystäviä meille. Kaikilla taitaa kyllä olla jo menot suunniteltu.

Tuo hotelliyö miehen kanssa kyllä alkoi jotenkin houkuttelemaan...

Itse en tuhlais yhtään "yökyläkertaa" vappuun. Käydään varmaan yhdessä vapputorilla, vapunpäivänä tivoliin... Lakituksessa olen viimeksi ollut varmaan kymmenen vuotta sitten, ei vaan oikein kiinnosta. En edes tiedä, missä mun lakkini on :D . Mihinkään ravintolaan en mäkään vappuna lähtisi, mutta tuo ystävien luo grillaaminen ja illanistujaiset kuulostaa aika kivalta :) .

Yhteistyössä