no mitäs sinä itse haluaisit joululahjaksi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rusina82

Jäsen
10.02.2005
531
0
16
ja saa liiotella :D

mie niin haluisin uuden timanttisormuksen :whistle: ku en oo saanu ku vihkisormuksen viimeks 3v sitte ja se onki ainut :snotty:
ja hugo bossin femme hajuveden
frendit 10-kauden (sen ainakin saan, sit on täys kokelma :) )
pirates of caribian 3- leffan jonka saan kans :p
sekä uuden salikassin... se joseffonin 1e kassi oli niin prkl hyvä ettei tosi, hajos ihan käsiin heti |O
siinäpä ne ;)

Just tällä hetkellä matkan yhdelle jonnekin palmun alle, on ollu niin karsee päivä tänään, kun uhmaikäinen on pitäny showtansa koko päivän |O

Mutta todellisuudessa haluaisin sileän, kultaisen muistosormuksen. Pyysin sellaista ensimmäisenä hääpäivänä, mutta mies totesi, että sitten, kun ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja jos olis jo lapsikin. No, lapsia meille on siunaantunut kaksi ja parin vuoden päästä juhlitaan 10 vuotis hääpäivää ;)

Ai saa liioitella, timanttikaulanauhan, turkin, lahjakortin Biancoon, hajuvesiä, lahjakortin alusvaateliikkeeseen.. no mä saan kyllä aina mieheltä koruja ja hajuvesiä ja alusvaatelahjakortinkin.. Oikeasti olen toivonut vasta Viivi&Wagner -sarjakuvaa, öljykeitintä, fonduepatoja pari kappaletta ja tohottimen ja joku muukin keittiötarvike mulla oli mielessä joskus mut nyt olen unohtanut.. äitini sanoo aina että toivon kaiken aikaa jotakin joten joululahjojen ostaminen ei koskaan ole ollut vaikeaa..

Sellaisen oikein lampiman kylpytakin, stereot, Pirates of the Carriben 3 olis huippu (taitaa 2nenkin puuttua viela)..

sit sen yhden YSL kauniin meikkipaletin jota olen kuolannut kaupassa

lahjakortin kampaajalle, ja hierojalle..untuvapeiton, ja lahjakortin johonkin vaateliikkeeseen mistä EI saa lastenvaatteita(muuten se menis kuitenkin niihin).palaplein (toisn sitä ei ole aikaa rakentaa)
kaj stenvallin seinäkalenterin!

Yhteistyössä