?
?????
Vieras
Hän puhuu aina kasvattavaan ja opettavaiseen sävyyn ja antaa "omalla käytöksellään vinkkejä" lapsen kasvatukseen. Ja sitä kasvatusta tosiaan tehdään oikein olan takaa-kaikki kasvatusoppaat on luettu ja kaikki mahdollinen keinosto käytössä,siis kirjanoppineiden keinot.
Huh huh! Väsyn hänen seurassaan kun koko ajan on olo kuin "koulun penkillä" sekä minulla että lapsella. Hän ei osaa relata. Tosin koko suku on vähän samaa kaliperia
. En juurikaan ota häneen yhteyttä,mutta hän jostain syystä pitää minuun yhteyttä kovinkin. Minulla on tunne,että hän kokee itsensä jotenkin laupiaaksi samarialaiseksi ja tuutoriksi ja ties miksi "paremmaksi ihmiseksi".
Olen yrittänyt olla kärsivällinen hänen suhteensa kun koen,että hän kaipaa seuraa kuitenkin vaikka tuo rooli onkin päällä,välillä sieltä pilkahtaa ihan tavallista erehtyväistä,inhimillistä ihmistäkin
Joka tapauksessa ilman hänen seuraansakin pärjäämme poikani kanssa ilman hänen opetuksiaan eikä meillä ole seurasta pulaa.
Mitäs olette mieltä tällaisesta ystävästä?
Huh huh! Väsyn hänen seurassaan kun koko ajan on olo kuin "koulun penkillä" sekä minulla että lapsella. Hän ei osaa relata. Tosin koko suku on vähän samaa kaliperia
Olen yrittänyt olla kärsivällinen hänen suhteensa kun koen,että hän kaipaa seuraa kuitenkin vaikka tuo rooli onkin päällä,välillä sieltä pilkahtaa ihan tavallista erehtyväistä,inhimillistä ihmistäkin
Joka tapauksessa ilman hänen seuraansakin pärjäämme poikani kanssa ilman hänen opetuksiaan eikä meillä ole seurasta pulaa.
Mitäs olette mieltä tällaisesta ystävästä?