NO MITÄ PITÄISI SITTEN JUODA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Vieras
Tuosta äskeisetä kysymyksestä kun joku kyseli gefilusmehuista, niin kysympä minä nyt sitten, että mitä te laihduttajat juotte??

Siis pakkohan sitä muutakin on juoda ku vettä ja maitoa -ko? Esim leipä välipalana, ni mitä sen kanssa juotte sitte jos ei mehua saa juoda?

Aina ja jokatilanteessa vettä. Sen lisäksi kahvia pari kertaa päivässä ja joskus teekupillinen. Maidossakin on melkoisesti kaloreita, joten kun laihdutan en juo sitä.

Aina ja jokatilanteessa vettä. Sen lisäksi kahvia pari kertaa päivässä ja joskus teekupillinen. Maidossakin on melkoisesti kaloreita, joten kun laihdutan en juo sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Vettä.
2 litraa päivässä pistää nesteet liikkumaan.
itse sain sillä 20 kiloa pois.

teit varmaan jotain muutakin?

No en oikeestaan :ashamed:
tai jos tää lasketaan,lenkillä kävin 1-2 kertaa viikossa jonkun matkaa kävelemässä ja ruokaankaan oikeastaan tehnyt muutosta..
nyt on tämä 3 kiloa ollut vaikea tiputtaa sillä paino on nyt 67 ja pitäisi saada alle 65.

Vettä.

tai jos tää lasketaan,lenkillä kävin 1-2 kertaa viikossa jonkun matkaa kävelemässä ja ruokaankaan oikeastaan tehnyt muutosta..
nyt on tämä 3 kiloa ollut vaikea tiputtaa sillä paino on nyt 67 ja pitäisi saada alle 65.

oli sit paljon nestettä..

Vettä.

oli sit paljon nestettä..
Raskauksesta jäi joten voi olla.
olin oikeasti todella yllättynyt kuinka lähti tippumaan ja siitä huomaa kun normaalisti kävin vessassa päivän aikaan vain 2-4 kertaa ennen tuota veden juonnin aloittmista jolloin alkoi 8-12 kertaa päivässä vessassa..

Yhteistyössä