No mistäs sitä hyvää palvelua on viimeaikoina saatu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Itse olen lyhyen ajan sisällä yllättynyt parin eri apteekin loistavasta palvelusta täällä Lahdessa. Kyseessä oli molemmilla kerroilla sellaiset apteekit joissa en yleensä käy.

Palvelu oli ystävällistä, neuvoja ja oikein hyvää tietoa sai paremmin kuin lääkäristä!

Nämä siis viimeisimmät kokemukset, mites muilla? =)

Kaveri on isänsä kaupassa töissä ja siellä on mukava asioida, vaikka meneeki ½ tuntia ylimäärästä kauppareissulla, jos kyseinen henkilö sattuu olemaan töissä :D

Niin ja paikallisessa rakennustarvikkeessa on mukava asioida, ku heti ollaan palvelemassa, eikä oo väliä, onko asiakas mies vai nainen, ku taas paikallisessa Rautiassa naisia ei palvella ollenkaa ja miehillekki palvelu on tosi nihkeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Itse olen lyhyen ajan sisällä yllättynyt parin eri apteekin loistavasta palvelusta täällä Lahdessa. Kyseessä oli molemmilla kerroilla sellaiset apteekit joissa en yleensä käy.

Palvelu oli ystävällistä, neuvoja ja oikein hyvää tietoa sai paremmin kuin lääkäristä!

Nämä siis viimeisimmät kokemukset, mites muilla? =)

eilen vesku keskisen puutarha myymälässä.

Metsäkankaan siwan tädit ovat huippuja! :D

ja viimeksi vauvatar.fi kautta ostin matkarattaat, ja epäselvyyksissä s.postin kautta asiat selkeni nopeasti ja ystävällisesti =)
suosittelen sieltä hommaamaan rattaat jos tarve :D

Yhteistyössä