No mistähän mä neidille tossut löydän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis miksi mä en mistään löydä sisätossuja eskariin?!
Reppu ja kaikkea muutakin turhaa tullut ostettua mutta ne tossut uupuu kun ei niitä mistään löydä!

Melkein nukuin päikkäritkin! En jaksa siivota eikä oikein huvita mikään muukaan, mies pääsee töistä vasta ihan illalla, lapset on isällään ja mä vajoan tähän tylsyyteen ja meinasin käydä etsimässä noita tossuja, jos joku osaisi vinkata mistäpäin lähtisi kaivelemaan niitä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
minkäs kokoiset pitäisi olla? mä suosittelen playshoesia, robeezia tai bobuxia! =)

Hei hei, liikaa tietoa :D
Heh, tossut on tossut, kivat pinkit tai punaiset nätit tossut :D
Kokona kävis varmaan 29 =)

Olen joillakin nähnyt ihan kevyitä sandaaleitakin tarhatossuina, ei ainakaan jalka hikoa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Anoppi osti kakkoselle aikoinaan ihan kunnon kenkäkaupasta, ne olivat sellaiset normit sisätossut, mutta todella hyvää tekoa ja käyvät nyt pikkuselle eskariin.

Mä kun en vaan millään ois jaksanu ja viittiny tonne kaupunkiin lähteä autolla pyörimään :D
Ihan tarpeeksi ärsyttää jo ajaa täältä lahteen kun matkalla vaikka millasta ääliötä saati sitten keskustassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
minkäs kokoiset pitäisi olla? mä suosittelen playshoesia, robeezia tai bobuxia! =)

Hei hei, liikaa tietoa :D
Heh, tossut on tossut, kivat pinkit tai punaiset nätit tossut :D
Kokona kävis varmaan 29 =)

okei, sitten suosittelen sua kääntymään henkkamaukan puoleen :D sieltäkin löytyy tossuja!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esim. Lahden Prismassa tossut ovat siellä lasten vaateosastolla, sukkien vieressä. Haettiin jonkin aikaa, kun meinattiin että ovat siellä missä kengätkin.

AI ON??
Siis mä kävin kaikki kenkähyllyt läpi ja tutkin niin tarkasti et oisko siellä ees merkkiä et ois joskus tossuja ollut!
Voi nenä..

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
launeen citymarketista löytyi tänään meidän pojalle. =)

Oliko minkähintaisia tossuja?
Mun pitää nyt sit vissii launeelle suunnata joko prismaan tai sitariin..
No, ei tarvi ainakaan kaupungissa pyöriä :D

Yhteistyössä