Tuuks panee??? .. mun koiraa, se on homppeli.. XDAlkuperäinen kirjoittaja yks uros:enks ookkin mä ihan hyvä tyyppi.
hottis
Ai, oot saanu sen kyllästymään ittees.Alkuperäinen kirjoittaja katselen vieressä:Tuuks panee??? .. mun koiraa, se on homppeli.. XD
Mä en oo sellanen ku sä,e t sortusin eläimiin.. eriasia nuo kiimaset miehet. ;DAlkuperäinen kirjoittaja naureskelee susien kanssa:Ai, oot saanu sen kyllästymään ittees.Alkuperäinen kirjoittaja katselen vieressä:Tuuks panee??? .. mun koiraa, se on homppeli.. XD
en pupuile koirien kanssaAlkuperäinen kirjoittaja katselen vieressä:Tuuks panee??? .. mun koiraa, se on homppeli.. XDAlkuperäinen kirjoittaja yks uros:enks ookkin mä ihan hyvä tyyppi.
hottis
siitähän kehittyy sitten tuota pikaa ihan munasarjaAlkuperäinen kirjoittaja vieressäsi istun:Joo Hottis vaan munarikasta uutta vuotta!C-D
siitähän kehittyy sitten tuota pikaa ihan munasarjaAlkuperäinen kirjoittaja vieressäsi istun:Joo Hottis vaan munarikasta uutta vuotta!C-D
Pahimmassa tapauksessa voi käydä niin.. ;DAlkuperäinen kirjoittaja .:siitähän kehittyy sitten tuota pikaa ihan munasarjaAlkuperäinen kirjoittaja vieressäsi istun:Joo Hottis vaan munarikasta uutta vuotta!C-D
hiaseAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis juupa juu luultavasti jos oot mies oot h ja jos oot nainen oot t.:X transit mies tulee transit mies tulee transit mies tulee ja panee sua..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel