Kannattaa olla kiinnostunut ja soitella, kysellä, käydä juttusilla jne.Alkuperäinen kirjoittaja endie:onko kellään oikeesti tietoa miksi naapurin maija pääsee lähi päiväkotiin ,mutta mikko ei. jos siis kyseessä ois samanikäiset mukelot ja vanhemmat työelämässä ja hakemuksetkin laitettu samaanaikaan sisään.
ni mikäs sen ratkaisee sitten lopulta ?
joo. mä rupean ahdistelemaan niitäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielenkiintoista on. Minä kun aloin tivata perusteluja, pk-paikka tuli seuraavana päivänä. Eli olkaahan aktiivisia ja pitäkää pintanne.
No ei tarvitse ahdistella. Mä vain asiallisesti pyysin kirjalliset perustelut, miksi meille ei olisi löytynyt kunnallista pk-paikkaa, ja millä perusteilla paikkajako tehtiin. Kovin auttavaisesti olisi tämä mulle soitellut pk:n johtaja kyllä antanut yksityisten pph:n tietoja. Mutta nyt siis lapsi tarhassa.Alkuperäinen kirjoittaja endie:joo. mä rupean ahdistelemaan niitäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielenkiintoista on. Minä kun aloin tivata perusteluja, pk-paikka tuli seuraavana päivänä. Eli olkaahan aktiivisia ja pitäkää pintanne.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel