No mikäs väri tämä sitten on (sisältää sekavaa kuvailua)

• Viestiketjun aloittaja Punat
  • Ensimmäinen viesti
Punat
Eli sellainen hehkuvan punainen. Ei kirkkaanpunainen eikä pinkki. Sellainen ihan vähän oranssiin ja pinkkiin taittuva punainen. Väriä näkee esim. iltapuvuissa ja joissain tyttöjen vaatteissa ja haalareissa. Kiva väri jonka rinnalla peruspunainen näyttää tunkkaiselta- Mietin vaan onko sellaisella värillä nimeä, vain onko se vain yksi punaisen tuhansista sävyistä. Kiinanpunainen se ei taida olla?

Yritän etsiä jonkun kuvan tai linkin vielä.

Punat
Itse asiassa sävy löytyi tuolta toisesta ketjusta, fuksian kuvahaulla. Omalla koneellani tämä näyttää suurinpiirtein siltä mitä hain, mutta en olisi osannut tätä väriä kutsua fuksiaksi. Itse ajattelen että fuksia on sinisempi sävy.

Ferrarinpunainen?

dsafg
Itse asiassa sävy löytyi tuolta toisesta ketjusta, fuksian kuvahaulla. Omalla koneellani tämä näyttää suurinpiirtein siltä mitä hain, mutta en olisi osannut tätä väriä kutsua fuksiaksi. Itse ajattelen että fuksia on sinisempi sävy.

Ferrarinpunainen?
Siis eihän tää väri oo ferrarinpunainen?
Eikä ferrarinpunainen ja fiksia oo lähellekään toisiaan. Eikä fuksia ole yhtään oranssihtava.

"vieras"
Pakko sanoa, ettei tuollainen magenta koskaan taitu oranssiin. Et taida oikein "nähdä" värejä? Laittamasi väri on perusväri, magenta, jota ei voi sekoittaa muista väreistä.

Yhteistyössä