No kyllä minunkin porukat maksaa vuokrani ja antavat ruokarahaa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kuukaudessa antavat minulle yhteensä varmaan n. 600e kuukaudessa.

Enkä mä osaa pitää sitä asiaa jotenkin kamalana ja surullisena, päinvastoin.
Minusta on ihanaa, että vanhempani tukevat minua sekä henkisesti että myöskin taloudellisesti.

Enköhän minä joskus pärjää myös omillani, mutta nyt opiskelut tärkeintä saada päätökseen.

:eek: miks sitä pitäs nolostella jos vanhemmat taloudellisesti avustaa? juu tää varmaan liittyy johonkin aiempaan keskusteluun.
Musta siin ei oo mtn ihmeellistä jos vanhemmat lapsiaan auttaa taloudellisesti vaikka olisivatkin jo omassa elämässä. Toki sitä itsekin pitää yrittää seistä omilla jaloillaan eikä elää vanhempien siivellä koko elämää mut siis just esim opiskeluaika.
Kaikki me emme ole yhtä onnellisessa asemassa, sitä varten sossu on olemassa. Turha on parjata ihmisiä jotka siellä asioivat.

Keittiönoita
Kyllä mäkin opiskelevaa tytärtäni taloudellisesti autan, jos tarvetta on. Enkä pidä sitä mitenkään kummallisena. Kummallisempaa musta on, jos äiti ja isä ei lastaan auta.

Meilläkin mun vanhemmat auttavat meitä taloudelisesti niin kauan kun jompi kumpi meistä on hoitovapaalla... ja ihan hyvillä mielin otan niiltä ne rahat vastaan, sillä tarpeeseen tulee. Tietysti tilanne olisi toinen, jos porukoilla olisi itselläänkin pienet tulot. Tällä hetkellä meidän perheen vuositulot ovat samaa luokkaa kuin vanhempieni kuukausitulot, eli heidän meille antamat rahat ovat heille ihan pikkusummia vaikka meille ne ovat iso raha.

Yhteistyössä