No kyl oli sit kiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

24

Vieras
Tietää että mulla on tasan kaksi ehkäisy vaihtoehtoa: kondomi tai kuparikierukka. Kondomilla menty jo 6v ja oltais haluttu päästä siitä ällötyksestä eroon. Kuparikierukkaa en uskalla ottaa ku kärsin jo ihan liikaa runsaista ja kipeistä kuukautisista.

Hulluja on monenlaisia, mutta en kyllä mitään lääkinnällistä ehkäisyä menisi käyttämään tai saatika suosittelemaan henkilölle jolla on joko perinnöllinen taipumus tukoksille tai on ollut tukoksia tai on hyytymistekijöissä häikkää. Ehkäiseminen on muutenkin vähän ehkäisemistä, sen huomaa joilakin ihmisillä jotka käytää vääränlaista ehkäisyä, perä on kuin purjelaiva! Tai ihmiset jotka eivät ymmärrä että ehkäisypillerit lisäävät kiloja ja eivät liiku.

Mulla taas väheni vuoto minimiin kierukan asennuksen jälkeen. Lisäksi turvotus jäi pois. Tuntuu melkein ettei koko kuukautisia ole edes olemassakaan. Voihan kierukkaa kokeilla ja otattaa sen pois jos vuoto pahenisi.

[QUOTE="mimmi";22411948]Hulluja on monenlaisia, mutta en kyllä mitään lääkinnällistä ehkäisyä menisi käyttämään tai saatika suosittelemaan henkilölle jolla on joko perinnöllinen taipumus tukoksille tai on ollut tukoksia tai on hyytymistekijöissä häikkää. Ehkäiseminen on muutenkin vähän ehkäisemistä, sen huomaa joilakin ihmisillä jotka käytää vääränlaista ehkäisyä, perä on kuin purjelaiva! Tai ihmiset jotka eivät ymmärrä että ehkäisypillerit lisäävät kiloja ja eivät liiku.[/QUOTE]

meidän suvussa joitain tukoksia ollut mutta se ei lääkärin mukaan ole este. En toki saa yhdistelmä valmisteita käyttää mutta minipillereitä ja hormonikierukkaa kyllä... Eri asia sitten jos olisin itse saanut tukoksen joskus..

Yhteistyössä