No, koira pääsi lisääntymiskyvystään.

Todettiin että mieluummin käytetään kastraatiossa, kun haetaan sitä jostain tukkirekan alta lapion kanssa - tai molempia, kun ne karkailee kimpassa.
Lääkäri oli pohtinut aihetta yhden samanrotuisen karkailijan kohdalla ja olivat päätyneet samaan ratkaisuun. Oli auttanut muutamassa kuukaudessa, vaikka se herra oli karkaillut naapurin ala-asteelle leikkimään, eikä hormooniensa viemänä niinkuin tuo meidän mösjöö.
Vähän säälitti kyllä, mutta kuten tuli todettua; se tai ne olisi auton alla muuten tai jotain muuta kamalaa.

Voi toista :( Nyt siltä meni miehuus sit :snotty: Itse painin ton ekan koiran kanssa kun ajatus pallukoitten poistoista oli aluksi niin raju, mutta päädyin kuitenkin siihen. Mutta kun toisella haluais noi komeet monkulat pitää, mutta pakko ois leikata merkkailun vuoksi kun hormonipiikki ei kauan tehoa :/ Voisko ne keksiä koirille jotkut silikonit sinne pusseihin ettei olis toi jalkoväli sit niin tyhjä :$

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Voi toista :( Nyt siltä meni miehuus sit :snotty: Itse painin ton ekan koiran kanssa kun ajatus pallukoitten poistoista oli aluksi niin raju, mutta päädyin kuitenkin siihen. Mutta kun toisella haluais noi komeet monkulat pitää, mutta pakko ois leikata merkkailun vuoksi kun hormonipiikki ei kauan tehoa :/ Voisko ne keksiä koirille jotkut silikonit sinne pusseihin ettei olis toi jalkoväli sit niin tyhjä :$
Niinpä. Kyllä miä kans surkuttelin... Mutta kun viime karkureissu oli semmoinen, että mulla oli heti tunne että nyt ne ei palaa - jotain on sattunut. Miehellä samoin. Jorpottelivat sitten kuitenkin, vasta kymmenen-yhdentoista maissa pimeässä kotio.
Tuossa kun ajelee raskastakin kalustoa kyläteitä, ei ne pysty vauhdissa väistämään. Enkä mä toivoisi niitä kenenkään muunkaan tielle.

Hyiii, koirien pallit on ihan karmeen näköset, etenkin sellasen tosi lyhyt karvasen, jolla on jättimäiset kaljut pallit :x Karvan peitossa olevat vielä menettelee, etenkin jos ne pysyy siivosti jalkovälissä eikä heilu siinä takana :D

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Hyiii, koirien pallit on ihan karmeen näköset, etenkin sellasen tosi lyhyt karvasen, jolla on jättimäiset kaljut pallit :x Karvan peitossa olevat vielä menettelee, etenkin jos ne pysyy siivosti jalkovälissä eikä heilu siinä takana :D
Hah, kaveri oli kerran ulkoiluttamassa isoa hyljemäistä basset houndiaan, kun joku taapero kiinnostui mitkä sen peräpäässä oikein heiluu. Kaveri oli sitten asiallisesti todennut pikkuiselle että "NE ON ARSKAN KIVESPUSSIT".

Yhteistyössä