No kerran täällä hiljasta ja vaaditaan jtn äksöniä..

Pohtikaa, miksi mies on kunkku kun on monta kellistettyä naista ja
miksi nainen on horo jos on monta kellistettyä miestä?

Mitkä on syitä siihen että asia näin jaotellaan?

Hyvää aamupäivää kaikille! Tulen katsoo myöhemmin josko saanu aihe tuulta purjeisiin :D

KANA
Ei voi ymmärtää kyllä miksi menee näin mun mielestä se on niin väärin... Josko se tulee tuolta alku maailmasta jolloin naisten oli tarkotus olla siveellisiä naimisiin menoon asti ja jos oli enemmän kuin yksi mies niin het oli ikuinen H.Uora. ikävää se on ja väärin mutta silti ah niin totta :/

Madonna vs Huora jaottelu
Yksinkertaisesti ja lyhyesti ilman tarkkaa, syvällistä selittämistä, se on kautta aikojen ollut miesten tapa kontrolloida naisten seksuaalisuutta ja siten naisia itseäänkin.

Me ollaan tota joskus mietitty parin kaverin kans, sen jälkeen kun laettiin nimittää yhtä jätkää kiertopalkinnoksi. Tultiin siihen lopputulokseen, et huorittelu on yleensä lähtösin toisista akoista, eli se on vaan kateellisten ämmien panettelua :saint:

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Me ollaan tota joskus mietitty parin kaverin kans, sen jälkeen kun laettiin nimittää yhtä jätkää kiertopalkinnoksi. Tultiin siihen lopputulokseen, et huorittelu on yleensä lähtösin toisista akoista, eli se on vaan kateellisten ämmien panettelua :saint:
Todellakin. Moni tyttö on huora jo ennen kuin edes treffailee poikien kanssa.

Lisää mielipiteitä? Miksi naisen ei ole soveliasta viettää esim samanlaista elämää kuin sinkkuelämän samantha? Miksi se on niin tuomittavaa? Vaikka toisaaltahan hän elää samanlailla ja harrastaa samoin suhteita kuin monet miehet?!

Mikä on syy siihen että naiset sitten lähtee niin helpolla mukaan yhdenillan juttuihin?

Moniko oikeasti kokee ja saa tyydytystä siitä että kännissä baari-illan päätteeks vähän levittää jollekin jonka nimeä hyvä jos tietää?

Pakko se on taas kysyä, mistä te näitä olettamuksia vedätte?? Mä en tunne ketään joka arvostelis toisten elämäntyyliä ja valintoja.

Miksi kukaan pitäisi lähipiirissä ihmistä joka haukkuu sua tai sun tekoja? Mun kaverit on avarakatseisia eikä nipota vaikka toinen eläis eri tavalla kuin he, enkä vähempää odottaisikaan. Ketään ei ainakaan huoraksi sanota vaikka yhden illan juttuja harrastaisikin, jokainen saa elää ihan oman mielen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Pakko se on taas kysyä, mistä te näitä olettamuksia vedätte?? Mä en tunne ketään joka arvostelis toisten elämäntyyliä ja valintoja.

Miksi kukaan pitäisi lähipiirissä ihmistä joka haukkuu sua tai sun tekoja? Mun kaverit on avarakatseisia eikä nipota vaikka toinen eläis eri tavalla kuin he, enkä vähempää odottaisikaan. Ketään ei ainakaan huoraksi sanota vaikka yhden illan juttuja harrastaisikin, jokainen saa elää ihan oman mielen mukaan.
Käsittääkseni ei olut kuitenkaan kyse pelkästään lähipiirin ajatuksista ja suhtautumisesta.

Mä lähinnä tarkoitin että vieläkö elää tuollaiset käsitykset mitä ap kirjoitti? En oo pitkäääään aikaan kuullut kenenkään ajattelevan noin.

Ehkä joskus on ollut noin, mutta eihän enää nyky-aikana ihmiset ajattele tuolleen. Eihän??

TriStessse
Onhan tämä koko maailma niin hemmetin mieskeskeistä, leffat, autolehdet ja kaikki niin miehille suunnattua! Vaikka on olemassa ihan alan leffoja ja lehtiä. Miksi aina pitää olla joku idioottimainen tissibaarikohtaus joka ikisessä leffassa? Vainko miehet ja lesbot tykkäävät esim. toimintaleffoista? Sori, meni vähän aiheen vierestä, mutta piti päästä vaahtoamaan. :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en edes muista kuulleeni kenenkään miehen huorittelevan ketään naista, kyllä taitaa olla akkojen omaa touhua :attn:
Mun kavereissa on melkein aina ollut enemmän miehiä kuin naisia ja voin todellakin olla samaa mieltä tästä asiasta.

Yhteistyössä