siis tähh? Tuskin on edes kuollut koko äijä....ihme kusetusta USA:lta.
Mutta ei kertoisi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23692469:Jos siitä onkin enemmän iloa elossa? Se varmaan tietää paljon asioita.
Kyllä, mutta hautaustavastakin on tarkat ohjeet.Islamin perinteen mukaan hautaaminen pitää tapahtua mahdollisimman nopeasti.
Olen samaa mieltä kanssasi. Suurimmaksi osaksi.Eivtä kaikki ole niin alkukantaisia kuin naiset, että uhria olisi pitänyt vielä kuollekaan hiillostaa ja näytellä, pistää pää tikun nokkaan ja siten todistella jotain.
Olisko jotkut ihme menot ja lisää kuuluisuutta järjestää? Ei vain nimenomaan noin. Ei aihetta enempää. Asiallisen kuivasti saattaa ruumis mahdollisimman nopeati ja sujuvasti paikkaan, josta sitä ei näytille kaiveta, eikä reliikeiksi nosteta.
Jos on kuitenkin päätyänyt kertoa? Ja siksi on lavastettu kuolleeksi. Jos mä oisin pakeneva partaukko, niin mä varmaan vaihtaisin kurjat maakuopat mielellään johonkin mukavaan taloon Jenkeissä, jossa voisin sitten elellä parta ajettuna käyttäen vaikka jonkun juutalaisen nimeä.Mutta ei kertoisi.
Tiedätkös... en usko sinua.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23692521:Jos on kuitenkin päätyänyt kertoa? Ja siksi on lavastettu kuolleeksi. Jos mä oisin pakeneva partaukko, niin mä varmaan vaihtaisin kurjat maakuopat mielellään johonkin mukavaan taloon Jenkeissä, jossa voisin sitten elellä parta ajettuna käyttäen vaikka jonkun juutalaisen nimeä.
Käsittääkseni muslimeja ei ole tapana haudata mereen. Kuinka kukaan voi varmistaa, että ruumis on oikeassa asennossa? Ja luulisi, että tuo loukkaa muitakin, kuin Osama Bin Ladenin kannattajia. Minuakin.
Ymmärrän kyllä, että hautapaikasta olisi tullut muuten pyhiinvaelluskohde ja hankala symboli, mutta silti.
Niin mutta nythän se setä saisi molemmat, kun häntähän pidetään marttyyrina.Tiedätkös... en usko sinua.
Ei uskostaan ja vakaumuksestaan voi luopua noin vain. Marttyyrius on kauniimpaa.
Muslimit (ja arabit) ei ole kovin hyvissä väleissä juutalaisten kanssa. Tuskin suostuisi juutalaiseksi tekeytymään.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23692521:Jos on kuitenkin päätyänyt kertoa? Ja siksi on lavastettu kuolleeksi. Jos mä oisin pakeneva partaukko, niin mä varmaan vaihtaisin kurjat maakuopat mielellään johonkin mukavaan taloon Jenkeissä, jossa voisin sitten elellä parta ajettuna käyttäen vaikka jonkun juutalaisen nimeä.
Ehkäpä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23692533:Jos se on betonin sisässä ja heitetty vaan mereen, niin pysyy haluttu asento?:saint:
Siihenhän on käsittääkseni pyrkinytkin. Ei kovin uutterasti itse kuolemaan, mutta joka tapauksessa.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23692543:Niin mutta nythän se setä saisi molemmat, kun häntähän pidetään marttyyrina.
Niin samaa mieltä.Ehkäpä.
Oli miten oli, toivon, että kaikki on mennyt mahdollisimman "oikein". Turha jollain estettävissä olevilla pikkujutuilla enempää hämmentää keitosta.
En sinänsä kritisoikaan päätöstä, vaan spekuloin sitä, kelpaako tämä järjestely kaikille.Hesari sanoo asiasta näin :
"Terroristijohtaja Osama bin Laden on haudattu mereen, kertovat yhdysvaltalaisviranomaiset. Viranomaisten mukaan bin Ladenin ruumista käsiteltiin islaminuskon tapojen ja perinteiden mukaisesti. Ne edellyttävät, että ruumis haudataan 24 tunnin sisällä kuolemasta.
Yhdysvaltojen oli vaikea löytää maata, joka olisi halunnut ottaa bin Ladenin ruumiin, joten Yhdysvallat päätti haudata bin Ladenin mereen.
Haastateltu viranomainen ei halunnut kertoa tarkkaa paikkaa, mihin bin Laden haudattiin. "
Jos mikään maa ei ota vastaan, eikä aikaa ole tuhlattavaksi, niin päätös on tehtävä äkkiä.