No just tällästä pelkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pojalla pian 5v neuvola ja tänään iltapalaa syödessä yhtäkkiä sanoi mulle, että "iskä löi mua". Kysyin että niin siis mitä iskä teki. "Se löi mua tähän käteen". Sitten näytti sormella ihan pienesti kättään.

Mies oli siis tarttunut vain poikaa ranteesta ja ohjannut siitä istumaan, kun venkoili iltapalalle mennessä. Eli ei todellakaan LYÖNYT tai tehnyt mitään muutakan pahaa.

Mutta just jotain tollasta pelkään, että poika höläyttää jossain 5v neuvolassa kun sen jutut on tommosia, että voi väittää jotain ihan älytöntä mitä ei ole tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Höh, no kyllä sä voit selventää tilanteen...ja voihan ne lapset möläyttää mitä vaan missä vaan kenelle tahansa. :whistle:

No niin voikin, mutta jotenkin se on eri asia möläytellä tua kylillä jotain kun th:lle neuvolassa. Kun täällä oli ketju siitä, että siä jotain udeltais ja aloin miettiä, että jos oikeesti udelleen ja jätkä alkaa selittää ummet ja lammet jotain tosi kivaa satua. Ja mitäs sit jos mä selitän miten asia on. Uskotaanko vai joutuuko sitä johonkin syyniin?

Ja ihan normaali perhe ollaan eikä meitä pitäis olla mitään syytä seurata tai urkkia th:n pojalta mitään.

Kaikki satuilevat tuossa iässä, ja neuvolassa kyllä tietävät sen.

Meidän 4-vuotiaamme on varsinainen satusetä. Mietin usein, että mitäköhän siitäkin seuraisi, jos joku väärä henkilö olisi kuulemassa...

Kerran alkoi tosissaan selittää ruokapöydässä, että "meiän isi ei asu meillä, sillä on toinen koti." Kun kysyin, että jaa, missäköhän tämä koti sitten on, niin poika selvästi mietti hetken, katsoi sitten ikkunasta kohti kaverini kotitaloa ja pamautti: "Tuolla, Piian luona!" Joopa joo. Kyllä tuo mies vielä näyttää meillä asuvan.

Samoihin aikoihin hän myös kertoi minulle, miten "mä olin eilen ihan yksin kotona. Ei ollu äitiä, isiä eikä veikkaa. Mä vaan leikin yksin." Eikä tosiaankaan ole koskaan ollut sekuntiakaan kotona yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Kaikki satuilevat tuossa iässä, ja neuvolassa kyllä tietävät sen.

Meidän 4-vuotiaamme on varsinainen satusetä. Mietin usein, että mitäköhän siitäkin seuraisi, jos joku väärä henkilö olisi kuulemassa...

Kerran alkoi tosissaan selittää ruokapöydässä, että "meiän isi ei asu meillä, sillä on toinen koti." Kun kysyin, että jaa, missäköhän tämä koti sitten on, niin poika selvästi mietti hetken, katsoi sitten ikkunasta kohti kaverini kotitaloa ja pamautti: "Tuolla, Piian luona!" Joopa joo. Kyllä tuo mies vielä näyttää meillä asuvan.

Samoihin aikoihin hän myös kertoi minulle, miten "mä olin eilen ihan yksin kotona. Ei ollu äitiä, isiä eikä veikkaa. Mä vaan leikin yksin." Eikä tosiaankaan ole koskaan ollut sekuntiakaan kotona yksin.

Joo tommonen satuilija tuo meidänkin jätkä on. Ja vetää ihan hatusta kaikkea hullua.

Viime kesänä, kun oli 4v niin se tosissaan selitti mulle että aidan ohi ajoi rekka josta ruiskutettiin hänen päälleen myrkkyä. No kyllä näin on. :D

Yhteistyössä