Helvatan helvata.
Alotanko koko rimpsun uusiks?
Miehel piti olla tänää vapaa, joutuki töihi.
Aamusti hukkas lompakkonsa, pankkikortit kuoletettiin, noh sit se löyty (oltiin palautettu poliisilaitoksel).
Poika yski koko aamun siihen malliin, että aattelin sen tulevan kipeeks, noh eipä siltä enää näytä, se on positiivista!
Mulla ollut kolme päivää järkyttävä pääkipu.
Nyt tekee niin huonoa että. Joko raskauspahoinvointi palaa tai sit oon mä tulossa kipeeks.
No nyt mies ilmotti, että töissä menee puoleenyöhön!
:kieh: :kieh: :kieh:
Ja poika koko päivän oottanut iskää kotiin, surku tolle nyt tulee, kun kerron ettei tänään iskää nähdä.
Ja mä olisin niin halunnut sen kotiin, ettei mun tarvis tonne kammottavaan vinttiin lähtee viemään petivaatteita kuivumaan.
Nyt joudun kerää kaiken rohkeuden ja menee pojan kans sinne.
Tää ei oo mun viikonloppu!!! :headwall:
Alotanko koko rimpsun uusiks?
Miehel piti olla tänää vapaa, joutuki töihi.
Aamusti hukkas lompakkonsa, pankkikortit kuoletettiin, noh sit se löyty (oltiin palautettu poliisilaitoksel).
Poika yski koko aamun siihen malliin, että aattelin sen tulevan kipeeks, noh eipä siltä enää näytä, se on positiivista!
Mulla ollut kolme päivää järkyttävä pääkipu.
Nyt tekee niin huonoa että. Joko raskauspahoinvointi palaa tai sit oon mä tulossa kipeeks.
No nyt mies ilmotti, että töissä menee puoleenyöhön!
:kieh: :kieh: :kieh:
Ja poika koko päivän oottanut iskää kotiin, surku tolle nyt tulee, kun kerron ettei tänään iskää nähdä.
Ja mä olisin niin halunnut sen kotiin, ettei mun tarvis tonne kammottavaan vinttiin lähtee viemään petivaatteita kuivumaan.
Nyt joudun kerää kaiken rohkeuden ja menee pojan kans sinne.
Tää ei oo mun viikonloppu!!! :headwall: