No just just. Viime marraskuussa lööpeissä niin rakastuneita, sitten yhdessä Linnan juhlissa. Mutta nyt ” Elina Valtonen ja Jussi Heikelä: Ero!”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ala-arvoista tuoda tällainen deittikaveri näytille Linnan juhliin. Itsenäisyyspäivän vastaanoton kuuluisi olla vain sotaveteraaneille, heidän puolisoilleen sekä jotain arvokasta yhteiskunnan hyväksi tehneille. Ei tällaisille deittipelleilijöille.
 
vierailija
Minun puolesta kukin saa seurustella vaikka vain yhden yön ja erota heti aamulla, mutta Linnan juhliin on saatava jonkinlainen kriteeristö näille aveceille. Vain terveydellisistä syistä tai korkeasta iästä johtuen avustajaa tarvitseville saattajat mukaan, muut menkööt yksin. Jos ei yksin pysty menemään, niin jääkööt kotiin. Linnaa ei tarvitse täyttää tungokseen asti ja maksaa biletystä kansan verorahoilla.
 
vierailija
Mä en oo kans ikinä ymmärtäny, miksi nää julkkikset hehkuttaa aina näiden deittiensä kanssa tai naimisiin menemisiensä, kun ne eroaa kumminkin hetken päästä. Vai onko se vaan tarkoituksellista taktiikkaa, että saadaan pidettyä itsensä lööpeissä ja kansan "sääli" puolelleen. Nytkin on vaalit tulossa, niin tarvitaan jollain lailla pitää nimi mielessä??
 
vierailija
Kuuluisa laastarisuhdeteoria avioeron jälkeen on voimissaan.
Olen joskus katsonut ko. miehen tv-ihjelmaa.
Jo alusta lähtien tuli tunne ettei pariskunnan roihu kestä pitkään.
Ei toimimatonta suhdetta kannata pitkään venyttää. Siitä saa traumoja kuten minulle kävi. Varovainen tutustuminen alussa kannattaa. Ei suhde ole koko elämä.
Eronneella vaalityötä tekevällä naisella aika on kortilla. Erosin 1990-luvulla enkä ole vieläkään käynyt yksilläkään treffeillä. Ei pidä hosua joutavissa asioissa vaikka en olekaan Hämeestä.
 

Yhteistyössä