No just, joskus jäänyt netanttilan lasku maksamatta niin nyt en saa tilattua sieltä ees niin että maksan heti, tulee vain viesti "

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
ap
Jätän tän ketjun nyt, ei voi tajuta TEIDÄN logiikkaanne, jos on ulosotossa yli 20 000 euroa, en saa ostaa MITÄÄN uutta.. vuosikausiako pitäis ihan ilman mitään elää, no tuskimpa... En mä elämääni pilaa sellaisella sen takia että ulosotossa sattuu olemaan noin paljon, mistä vajaa tonni on omia juttujani, muut ihan toisen ihmisen aikaansaannoksia

Saan pian velat anteeksi, kun olen niitä maksanut säännöllisesti... Että näin
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jätän tän ketjun nyt, ei voi tajuta TEIDÄN logiikkaanne, jos on ulosotossa yli 20 000 euroa, en saa ostaa MITÄÄN uutta.. vuosikausiako pitäis ihan ilman mitään elää, no tuskimpa... En mä elämääni pilaa sellaisella sen takia että ulosotossa sattuu olemaan noin paljon, mistä vajaa tonni on omia juttujani, muut ihan toisen ihmisen aikaansaannoksia

Saan pian velat anteeksi, kun olen niitä maksanut säännöllisesti... Että näin
20 000 velkaa, ja "ei lyhenis vaikka voisin lyhentää tonnin kuussa".

Aika jännä. Me lyhennetään alle tonnilla meiän parisadantuhannen asuntolainaa, ja sekin lyhenee. On se kyllä jännä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jätän tän ketjun nyt, ei voi tajuta TEIDÄN logiikkaanne, jos on ulosotossa yli 20 000 euroa, en saa ostaa MITÄÄN uutta.. vuosikausiako pitäis ihan ilman mitään elää, no tuskimpa... En mä elämääni pilaa sellaisella sen takia että ulosotossa sattuu olemaan noin paljon, mistä vajaa tonni on omia juttujani, muut ihan toisen ihmisen aikaansaannoksia

Saan pian velat anteeksi, kun olen niitä maksanut säännöllisesti... Että näin
20 000 velkaa, ja "ei lyhenis vaikka voisin lyhentää tonnin kuussa".

Aika jännä. Me lyhennetään alle tonnilla meiän parisadantuhannen asuntolainaa, ja sekin lyhenee. On se kyllä jännä.
No juu... mutta Porvoossa kaikki on aina mahdollista. Tää alkoi varmasti ihan totena, mutta ap:n täytyi vaan alkaa liioitella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jätän tän ketjun nyt, ei voi tajuta TEIDÄN logiikkaanne, jos on ulosotossa yli 20 000 euroa, en saa ostaa MITÄÄN uutta.. vuosikausiako pitäis ihan ilman mitään elää, no tuskimpa... En mä elämääni pilaa sellaisella sen takia että ulosotossa sattuu olemaan noin paljon, mistä vajaa tonni on omia juttujani, muut ihan toisen ihmisen aikaansaannoksia

Saan pian velat anteeksi, kun olen niitä maksanut säännöllisesti... Että näin
Voi jumalauta sä et älyä ees hävetä ittees, luuseri.

Pakotettiinko sua ottaan velkaa jota et saa maksettua??? Pakotettiinko takaamaan laina? Pakottamisesta olisit voinut nostaa syytteen. Vajaa tonni omiasi? Anttilan lasku? Tasan omaa hölmöyttä ja saamattomuutta.

Kuule normijärjellä varustetut ihmiset hankkii vain sen verran mitä pystyy maksamaan koska tilanne, ettei voikaan maksaa on VALTAVA HÄPEÄ.

Sunlaises ei pitäis saada anteeksi velkojaan. Ei, koska et edes yritä ottaa vastuuta omista mokailuistasi.
 
ap
heh, jos mä maksan opiskelijana 150e kuussa ulosottoon niin se on PALJON!!!!

Vaikka maksaisin sen tonnin kuussa (mihin kukaan normituloinen tai varsinkaan pienituloinen ei pysty) joutuisin maksamaan velkaa monta vuotta, palstailijoiden mukaan ei noina vuosina voisi ostaa mitään--- tonnin lyhennyksellä siis tuo, jokainen voi laskea montako vuotta kestää kun lyhentää sen 150e kuussa. Tasan oma juttuni on noin tonni, oottko oikeesti niin tyhmiä ettette tajua että sitä velkaa voi tulla ihan jostain muista syistä kuin itse aiheutetuista??? Aina ei mene elämä niin kuin on suunnitellut.. Ja minä elän tasan tässä hetkessä, makselen velkaa 150e kuussa (joka muuten on liikaa minun tuloihini, mutta maksan kuitenkin) ostan uusia juttuja jos siltä tuntuu ja rahaa on vähänkään ylimääräistä (jokainen opiskelija tietää varmasti ettei ole, varsinkaan jos maksaa 150e kuussa ylimääräistä) Mä olen veloissani vielä 10 vuodenkin päästä, ellen saa anteeksi noita loppuvelkoja (joita on muuten just samanverran mitä silloin kun aloin maksamaan tuota 150 euroa kuussa) luuletteko että koko elämäni haluan elää niin etten koskaan mitään uutta osta, huhhuh
 
luottotiedoton narsisti
Itselläni on ollut ulosotossa vaihtelevia summia vuodesta -98- lähtien. Täytin silloin 18v. Nykyään huidellaan 250.000€ ja henk.kohtaiseen konkurssiin en mene. Tästä huolimatta.. A. En ole ikinä vapaaehtoisesti penniäkään/centtiäkään maksanut,enkä maksa. B. Saunalahti/dna/rahapaja moneta/ellos/hobby hall/klarna/netanttila/cdon/kirjakerho/leffakerho... 2011-2013 laskulla tilauksia omalla nimellä :) ....Esim kiitos saunalahti 1 x samsung note ja 1 x galaxy 2 ja 1 x padphone 2... for free viime viikolla...
Miksi maksaa kun Suomesta saa luottotiedotonkin ilmaiseksi. Yhtiöt kiihkoilevat ja etsivät uusia asiakkaita... Esim juuri nyt liittymät...niitä saa luottotiedoton vaikka 20x ja samasta firmasta!!! Joka sim-kortilla voi sitten paukuttaa 200e kolikkopeli.com, maksaa ruokia ja ostaa limua,pubeista röökiä etc.
Vituttaa ,että pakkomaksatetaan opintotuesta (tosin en koulussa ole tänä vuonna käynyt) ja käyn myös diakonilla ja kelassa + tietenkin sossun luukulla. Jatkuvasti haen "harkinnanvaraisia tukia" esim sänkyyn 150e, ruokalappuja (arvo c-market 25-50e), vaatteisiin 150e pari kertaa vuosi.... Miksi helvetissä mä maksan takaisin kun yhteiskunta ei siihen kannusta ja velka vanhenee...Itse odotan vuoteen 2019 ,jolloin luottotietoni palautuvat. Tarkoittaen ,että tämä on viim vuosi kun "voin" ottaa laskulla tavaraa,sillä laskut vanhentuvat ja luottotiedot palautuvat. 7 vuodessa. Rikokset 7-15v. Jotkin ei koskaan. Itse siis rankalla kädellä hommaan tavaraa vielä tämän vuoden ja sitten 7v ja luottotiedot on takaisin. Ensimmäinen erähän on pakko maksaa..muuten kyseessä on petos. Mutta kun omn maksanut ensimmäisen erän ja sitten esim lompakko hävisi ja rahat käteisenä (karkea esim) tai "ei olekaan enää tuloja" ...kyseessä ei ole enää petos vaan asiakkaan muuttunut taloustilanne. 250k€ velkaa. Vakuutukset on ja kaikki haettu yli 25v ja isovelkaisena. Kaipa rehtireinoja vituttaa ku mä pierin ja kattelen jäkistä 50" 3d töllöstä. Diakoni ja sossu pistää ruokaa. Sossu ja kela vuokrat. Nettiyhtiöt laskulla huvikkeet.. Mihin sitä rahaa tarvitsikaan?
 
"vieras"
tilaajatietojen kohdalla tulee jo, viittaa henkilötunnukseen ja tulee teksti ota yhteys asiakaspalveluun.. Olen joskus ennenkin yrittänyt tilata ja sama juttu on tullut.. Ulosotossa tuo lasku heille, mutta silti kumma ettei saa tilata vaikka verkkopankissa maksaisin... Toki ymmärrän ettei laskulla saa kerran luottotiedot on menneet eikä vanhaa ole maksettu, mutta edes tavallisella verkkomaksulla ei saa tilata... no heidän menetys se on, ei ois mikään ihan pikkuostos ollut
Jokainen yritys saa valita omat asiakkaansa. Kenellekään ei ole pakko myydä. He eivät halua myydä sinulle mitään ennenkuin ulosotossa oleva lasku on maksettu kuluineen. Senkään jälkeen heillä ei ole mitään velvollisuutta asioida kanssasi.
KOETA TAJUTA. Luulenpa myös, etteivät sinun - maksukyvyttömän - ostokset kovin isoja ole minkään yrityksen liikevaihdossa.
 

Yhteistyössä