vieras
http://bubbleroom.fi/product/just-cavalli/20971/tunic.aspx
Ja ei kyllä tuo kuosikaan ole minun makuuni :x
Ja ei kyllä tuo kuosikaan ole minun makuuni :x
No totta kai sä tykkäät, kun tissit näkyy. Mitä hutsumpi, sitä parempi Savannalle.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mut mä tykkään =)
aika törkee kommenttiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta kai sä tykkäät, kun tissit näkyy. Mitä hutsumpi, sitä parempi Savannalle.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mut mä tykkään =)
hmmm... mä tykkän laita vaatteet missä tissit tai muuta näkyy vaan jos meen ulos tai stripparina olen, muttei muuten, toi on kevät/kesäpaidaks aivan ihanaa, mut sama saa gina tricosta halvemmalla,melkein sama siisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta kai sä tykkäät, kun tissit näkyy. Mitä hutsumpi, sitä parempi Savannalle.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mut mä tykkään =)
Oho, oikeen ALEssa. Hyi hemmetti noi Cavallit on kamalia. Just tollasta BurberryNovaCheckMummokamaa! Yöööökkkk.Alkuperäinen kirjoittaja minä:kyllä noita joku ostaa
http://bubbleroom.fi/product/just-cavalli/21985/mare-donna-dress.aspx
nimi maksaa
Mut kysymys myös on että miks ei sais? Omasta mielestä jos oot nuori pitää nauttia kropasta ja pukeutua seksikkäästiAlkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:hmmm... mä tykkän laita vaatteet missä tissit tai muuta näkyy vaan jos meen ulos tai stripparina olen, muttei muuten, toi on kevät/kesäpaidaks aivan ihanaa, mut sama saa gina tricosta halvemmalla,melkein sama siisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta kai sä tykkäät, kun tissit näkyy. Mitä hutsumpi, sitä parempi Savannalle.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mut mä tykkään =)
Mut ei Savannal oo tissejä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta kai sä tykkäät, kun tissit näkyy. Mitä hutsumpi, sitä parempi Savannalle.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mut mä tykkään =)
Vähänkö heität törkeää kommenttia :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta kai sä tykkäät, kun tissit näkyy. Mitä hutsumpi, sitä parempi Savannalle.Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:mut mä tykkään =)