No huh!

Tänään soitin lääkäriin soittoaikaa ja kerroin että ongelmani on tää kun nestettä kertyy 3-4kg jo viikossa ja olo on kun kelluvaisella possulla.. Tää viikon kerää tota nestettä ja sit ne tulee 1,5 päivässä ulos!
Tosin toi 3kg saattaa tulla jo päivässä... Ei muuten mitään, kaikki varmaan käskis jättää suolan pois; mutkun mä oon niitä harvinaisia ihmisiä jotka ei SAA vähentää suolan käyttöä.. Ei kuulemma natrium imeydy kunnolla :/

Pelottaa jo joulun aika mitä tapahtuu.. Kelluuko mun aivot jo korvasta ulos :D

Idea lääkäriin menosta tuli tuttavalta joka alkoi selittää että ei ole terveellistä sydämelle jos tälleen jatkuvasti kerää niin paljon nestettä!

Mitäs työ sanotte?

tilly harmaana
ootko raskaana?sillomhan toi olis jo raskausmyrkytystä.. :/ mut jos et nii mulla on tota samaa vaivaa sillai et jos syö n vähän suolasempaa..niiin on heti paino kilon tai kaksi enempi...se on tosi kauheeta..etenkin naama ja leuka on mulla se paikka jonne se neste tuntuu kertyvän..lääkäri ei osannu auttaa!!!jos joku tietää mikä avuks,otan neuvoja kiitollisena vastaan!!!

Se lääkäri passitti labrakokeisiin ja sitten sais nesteenpoisto lääkitystä.. ihme kyllä että paino ei noussu kun 1,9kg jouluna, mut johtunee varmaan että en uskaltanu juoda paljon! Nyt pitäis taas juoda 1-2litraa päivässä mitä normaalisti juon vettä, mut sitten se paino alkaa taas nousta!

Nonni! tänään oli se lääkäri ja sain nesteenpoistolääkkeet.. Syytä ei selvinny mistä tää painon nousu johtuu, mut tänä aamuna ei taas menny kädet nyrkkiin ja kengistä tarrat lennähti auki kun aamulla yritin jalkaan pinnistää :ashamed:

Toivottavasti nuo nyt sitten tasaa sitä painoakin ettei tulis ikäviä yllätyksiä! On todella kurjaa jos paino on sunnuntai aamuna esim 65 ja maanantai aamuna 69.. Nyt kyllä päätin että en enää keskellä viikkoa punnitse vaan tarkkailen oloani. Kun on oikein turvoksissa ei huvita edes vaa'alle mennä :headwall:
Kaikkein ikävin on kuitenkin se huono olo kun ei pysty mitään tekemään, edes kylkeä kääntämään ilman hengästymistä!

Onko muilla nesteenpoistolääkitystä ja miten auttaa?

Yhteistyössä