No huh heijaa!! Enpä oo tällästä ennen kuullut... (lapsen synttäreistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enpä ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enpä ymmärrä

Vieras
Lapsen kaverin äiti oli sanonut ettei päästä lastaan meidän tytön (8v) synttäreille koska hänen lapsensa 3v ja 5v sisaruksia ei ole kutsuttu. Enpä tiennyt että kaikki perheen lapset pitäisi kutsua :0 Meidän tyttö sanoi ettei halua noita pieniä mukaan kun aina kuulemma sotkevat kaikki leikit. Aika tylyä musta tolta äidiltä kieltää menemästä synttäreille...

Tietenkään pikkusisaruksia ei ole pakko kutsua! 8-vuotias saa kutsua omat kaverinsa synttäreille, ja osaa jo itse päättää kenet haluaa kutsua. Naurettavaa naputtamista että pikkusisarten pitäisi päästä mukaan. Sitä paitsi jos on kalliit synttärit, miksi pitäisi maksaa yhden perheen kaikista lapsista kolminkertainen hinta, jos lapsellasi on vain yksi kaveri siitä perheestä? En kyllä aina ymmärrä näitä äitejä, jotka puolustelevat viimiseen asti omia lapsiaan. Pikkusisartenkin pitää oppia että isommalla sisaruksella saa olla omia menoja.

Mä oon kutsunut tuollaisia pikkuisia lasten synttäreille lähinnä silloin, kun niiden vanhemmat on mun hyviä kavereita ja vanhemmat tulee itse mukaan. Noin pienillähän voi tulla ihan ulkopuolinen ja orpo olo isompien seassa, sillon voi tulla äitiä ikävä. Usein pienistä pitää huolehtia, 3 vuotiaat ei yleensä edes syö siististi ja saattaa tarvita vessassa apua yms.

Yhteistyössä