V Vinja Aktiivinen jäsen 09.07.2004 2 381 0 36 26.05.2007 #1 Mulla oli suunnitelma että kun tänään tietysti on hieno ilma niin lähdetään tytön kanssa pyörällä tuonne torille kun siellä on sellanen tapahtuma. Ja nyt tuolla sitten sataa vettä oikeen niinku kunnolla Ei menny mun suunnitelma nyt ihan putkeen
Mulla oli suunnitelma että kun tänään tietysti on hieno ilma niin lähdetään tytön kanssa pyörällä tuonne torille kun siellä on sellanen tapahtuma. Ja nyt tuolla sitten sataa vettä oikeen niinku kunnolla Ei menny mun suunnitelma nyt ihan putkeen
M MissyMom harmaana Vieras 26.05.2007 #2 Täällä kans jäi kaikki puutarhatyöt ja poikien retki tekemättä, ku vettä tulee niin pirusti.. :'(
M Marilyn Monroe Jäsen 26.03.2006 969 0 16 26.05.2007 #3 meillä jäi kavereiden kyläilyt ja yhden kaverin yökyläily lasten kanssa väliin kun muksut tuli kipeeksi.
meillä jäi kavereiden kyläilyt ja yhden kaverin yökyläily lasten kanssa väliin kun muksut tuli kipeeksi.
V Vinja Aktiivinen jäsen 09.07.2004 2 381 0 36 26.05.2007 #4 Että menny muillakin suunnitelmat uusiks :/ Ei kai se sitten auta kun ruveta siivoomaan \|O Tuo ois ollu niin hyvä konsti siitäki laistaa *en ehtiny ku meni siellä torilla niin kauan...*
Että menny muillakin suunnitelmat uusiks :/ Ei kai se sitten auta kun ruveta siivoomaan \|O Tuo ois ollu niin hyvä konsti siitäki laistaa *en ehtiny ku meni siellä torilla niin kauan...*