No entäs te joilla lapset SAMAA sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minkälaisia kommentteja saitte kun kakkonen/kolmonen tai jopa peräti nelonen.. oli samaa sukupuolta kuin muutkin?
Mulla 2 tyttöä ja heti kun kotiuduttiin kuului "No seuraavaksi sitä poikaa sitten yrittämään", "Ai se olikin tyttö" jne

Yllättäen kaikki kuopusta odotellessakin "arvaili" lapsen olevan poika kun esikoinen oli tyttö. Ärsyttää tuollaiset, siittä asti kun miehen kanssa ollaan lapsista alettu puhumaan, ollaan ajateltu että 4-5 lasta olisi ihana saada, aivan sama sille sukupuolelle! :heart:

Seurasin taannoin tapausta jjossa kolmatta tyttöä odottivat perheeseen. Ja vanhemmat tiesi jo odotusaikana että kolmaskin oli tyttö. Sivulliset huomautti usein "se on varmaan poika", ja kun äiti sanoi että ei kun saamme tytön, niin kerrankin kuulin kun joku sanoi melkeen lohduttavaan sävyyn "niin sä olet niin henkisesti valmistautunut siihenkin, mutta voihan se poikakin olla, älä sure vielä". Kauheeta minusta! Ja sitten kun he sanoivat aina "nyt teitte pojan?"-kyselijöille, että uusikin tulokas on todennäköisesti tyttö, niin monet puhui että "ne varmaan toivoisi poikaa kun niin paljon tytöstä puhuu, että se ei olisi pettymys"

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Seurasin taannoin tapausta jjossa kolmatta tyttöä odottivat perheeseen. Ja vanhemmat tiesi jo odotusaikana että kolmaskin oli tyttö. Sivulliset huomautti usein "se on varmaan poika", ja kun äiti sanoi että ei kun saamme tytön, niin kerrankin kuulin kun joku sanoi melkeen lohduttavaan sävyyn "niin sä olet niin henkisesti valmistautunut siihenkin, mutta voihan se poikakin olla, älä sure vielä". Kauheeta minusta! Ja sitten kun he sanoivat aina "nyt teitte pojan?"-kyselijöille, että uusikin tulokas on todennäköisesti tyttö, niin monet puhui että "ne varmaan toivoisi poikaa kun niin paljon tytöstä puhuu, että se ei olisi pettymys"

Älä sure vielä, no huh huh!! Mikä ihme pakkomielle ihmisillä on että lapsia pitää olla kumpaakin sukupuolta ja että samaa sukupuolta olevat lapset ois jotenkin pettymyksiä.
Itse olen onnellinen olen saanut 2 ihanaa lasta, jotkut kun eivät saa edes sitä yhtä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä nuo mitään ole sanoneet. Meidän perheeseen kun syntyi 25 vuoden tauon jälkeen suvun ekat tytöt sitten minun syntymäni :D

Tuosta tuli mieleen. Mun isän äidille syntyi 3 poikaa, pojat saivat yhteensä 4 poikaa ja sit synnyin minä, suvun ensimmäinen tyttö pitkään aikaan.
Mummu oli onnesta soikeena ja vielä kun mun toiseksi nimeksi tuli mummun toinen nimi.
Oisinpa vaan ehtiny tutustua mummuuni, kuoli kun olin 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä nuo mitään ole sanoneet. Meidän perheeseen kun syntyi 25 vuoden tauon jälkeen suvun ekat tytöt sitten minun syntymäni :D

Tuosta tuli mieleen. Mun isän äidille syntyi 3 poikaa, pojat saivat yhteensä 4 poikaa ja sit synnyin minä, suvun ensimmäinen tyttö pitkään aikaan.
Mummu oli onnesta soikeena ja vielä kun mun toiseksi nimeksi tuli mummun toinen nimi.
Oisinpa vaan ehtiny tutustua mummuuni, kuoli kun olin 3v.

Mun molemmat mummut on saanu pelkkiä poikia, toinen mummu sai 7 poikaa ja toinen 3. Ja kaikki nämä pojat on saanut poikia ja heidän poikansa poikia. Minä olin sitten ainoa poikkeus sitten mummujen syntymän ja sitten nyt nämä mun tytöt. Mummut on ihan onnessa :D Miehen puolella ei sentään yhtä pitkä tauko tytöistä.

Yhteistyössä