No entäs miellyttävin puhetyyli tai ääni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
=) Miusta sellainen rauhallinen ja tasainen, ennemmin hiljainen kuin kamala kailotus. Paitsi että miulla on huono kuulo, kovin hiljaista puhetta ei kuule :D Ja miellyttävä tai seksikäs ääni on varsinkin naisilla sellainen matala ja käheä ääni, hrr :p Itse olen kamalan kovaääninen mölyapina, siksi varmaan pidänkin päinvastaisesta toisten kohdalla :xmas:

Joo, matala..lähes basso. Mut ei sellanen kähee-kähee, niinku esim. sillä Mikkosella. :whistle:
Ei tarvitse olla rauhallinenkaan tyyli puhua, kunhan vaan olisi matala ääni. =)
Eloisa tyyli ja matala ääni.

Miedàn telkussa on yksi miesààni làhinnà asiaohjlemissa kertojana (esim luontojutut etc). aivan tàydellinen ààni: sopiva korkeus, lausuminen ja rauhallisuus

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Miedàn telkussa on yksi miesààni làhinnà asiaohjlemissa kertojana (esim luontojutut etc). aivan tàydellinen ààni: sopiva korkeus, lausuminen ja rauhallisuus

ai niin, musta murteeton puhuminen on parasta, en tiedà miksi. jotkut italialaiset kiusaa minua milanon aksentista :) ,samoin englanninkielise titalian aksentista enkussa....

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ai niin, musta murteeton puhuminen on parasta, en tiedà miksi. jotkut italialaiset kiusaa minua milanon aksentista :) ,samoin englanninkielise titalian aksentista enkussa....

Miä taas pidän murteista =) Mutta ilmankin käy :D Saan koulussa kuunnella kahta täydellistä ääntä, toinen on miesopettaja jolla on aivan käsittämättömän ihana ääni ja puhetyyli ja toinen on nainen, luokkakaveri jolla on seksikäs käheä ja matala ääni :p

No tuon profiilissa olevan miehen ääni on ihana..semmoinen hyvän matala:)
Naisten äänissä kivoin on semmoinen ei-liian-matala mut ei mikään korkea nenä-äänikään..ja selkeä pitää olla. Itte oon semmoinen sössöttäjä, etten meinaa itekään saaha selvää :ashamed:

Yhteistyössä