nko toivoa enää täysimetykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hönötin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hönötin

Uusi jäsen
20.12.2013
1
0
1
eli tilanne on tämä, vauva 2kk ja olen rintaruokkinut häntä ja antanut lisämaitoa pullosta. Nyt tuntuu että vauva ei saa tarpeeksi ravinoa rinnasta kun hotkasee rinnan päälle vielä reilut 120 ml korviketta :D tyhmä kysymys mutta onko enää mahdollista saada tuota rintamaitoa riittämään täyspäiväiseksi ravinnoksi,että olisi vain rintamaidolla? :D täytyyhän vauvan ruokaa saada tarpeeksi.

Toki kaikki on mahdollista mutta vaatii työtä. Hienoa että mietit asiaa!

Syökö vauva siis joka ruokailun päätteeksi ton määrän pullosta? Vai paljonko vrk? Lukaiseppa imetystukisivuilta lisämaidon vähentämisestä. Kerralla tollasta määrää ei voi jättää pois mutta pikkuhiljaa. Oman maidon määrää pitää lisätä tiheämmillä imetyksillä, vauva rinnalle vaikkei ilmaisisi nälkääkään. Pesimistä yms että aktivoi vauvaa rinnalle. Tai sitten imetyksen lisäksi vielä pumppaamista. Eli mahdollista se on muttei tapahdu päivässä eikä viikossakaan. Ja sinulta se vaatii motivaatiota ja voimia. Vauva varmasti protestoi mutta silloin sinun täytyy vain luottaa rintoihisi :) tsemppiä!

Muoks linkki Lisämaidon vähentäminen toiveissa?

Viimeksi muokattu:
Mäkin kehottaisin lukemaa Imetystukisivuston, mistä edellinen kirjoittaja jo mainitsikin ja sitten Maitolaiturilla on hyvä keskustelupalsta missä mun mielestä imetystukiäidit vastailee kysymyksiin ja sieltä oon lukenut tuosta lisämaidon vähentämisestä. Kannattaa lukasta! =)

Yhteistyössä