Nivala??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä täällä ihan hyvin on harrastusmahdollisuuksia, ei tietenkään samanlaisia mahdollisuuksia kuin jossain paljon isommassa kaupungissa.
Täällä on esim. uusi ja todella hyvä uimahalli, jäähalli, kansalaisopisto, musiikkiopisto, iso kirjasto...ja kaikenlaisia kerhoja yms. varmasti ainakin jonkin verran. Teatteriakin voi harrastaa. Monet lapset ja nuoret pelaavat pesäpalloa ja jääkiekkoa.
itse olen asunut lapsesta asti Nivalassa, yläasteiässä vähän aikaa keski-suomessa, mutta nyt taas täällä. Olen kyllä viihtynyt :)
mitä muuta haluaisit tietää Nivalasta?

Ei valittamista, itse en muutas pois Nivalasta. Kaikki tarpeellinen kyllä täältä löytyy ja harrastusmahdollisuuksiakin on ihan runsaasti. Minkälaisia harrastuksia pitäs olla?

No itse en asua haluais mutta mieluummin se kuin esim. Haapajärvi, Sievi, Haapavesi mitä siinä ympäristössä. Mut jos sille alueelle pitäs muuttaa niin valitsisin Ylivieskan.

Ylivieskaan en muuttais ikinä. Oon siellä asunu ja muutama vuosi riitti. Nivalasta ei pitkä matka Ylivieskaan harrastuksiin/kauppoihin. Ei kyllä kokemusta millaisia ihmisiä Nivalassa mut uskon et Ylivieskan voittaa.

Yhteistyössä