Miisu
Olen tässä mietiskellyt, että mistähän kuukautisten niukkeneminen voisi olla oire? Viimeisen seitsemän - kahdeksan kuukauden ajan vuoto on joka kerta niukentunut niin, että nyt viimeksi ulos ei tullut juuri lainkaan kirkasta vuotoa, vaan pelkkää kuivahtanutta verta ja klimmpejä. Kuukautiset ovat muuttuneet muutoinkin oudoiksi aikasempaan verrattuna: Vuoto on vähentynyt huomattavasti, alaselässä on kipuja useammin, menkat alkavat vasta kuudentena-seitsemäntenä päivänä vikasta pilleristä, maha ei aikasemmasta poiketen ole sekaisin... Eli kaikki oireet ovat lieventyneet huomattavasti. Lisäksi alavatsassa tuntuu usein, muutoinkin kuin menkkojen aikana, oikealla ""suonenvetoa"" eli sellaista painavaa, kipuilevaa tuntemusta, varsinkin selällään maatessa.
Eihän tämän varsinaisesti tarvitse mitään hälyttävää olla, mutta kysyn josko jollakin olisi tarjota jotain selitystä tai vinkkiä, mitä ottaa huomioon. Olen vuosikausia syönyt Diane Novaa ja pillerit otan säännöllisesti. Raskaana en ole. Olen 24, normaalipainoinen, terve ja keskinkertaisessa fyysisessä kunnossa. Kesällä otettu papa oli II ja kontrolli on vuoden vaihteen jälkeen, kaikki muu oli gynen mukaa kunnossa.
Eihän tämän varsinaisesti tarvitse mitään hälyttävää olla, mutta kysyn josko jollakin olisi tarjota jotain selitystä tai vinkkiä, mitä ottaa huomioon. Olen vuosikausia syönyt Diane Novaa ja pillerit otan säännöllisesti. Raskaana en ole. Olen 24, normaalipainoinen, terve ja keskinkertaisessa fyysisessä kunnossa. Kesällä otettu papa oli II ja kontrolli on vuoden vaihteen jälkeen, kaikki muu oli gynen mukaa kunnossa.