Nissan vai Ford?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on ford ja isä on autokauppias ja auto korjaaja ja sanoo aina että fordia ei missään nimessä ja itseasiasiassa olen kyllä AIVAN SAMAA MIELTÄ isäni kanssa!

Mies osti tämän auton meille, huono ajettava, kamalat vaihteet, ruostuu helposti, tuntuu ns muovi autolta, ei ota yhtään tienpintaaN kiinni vaan tuntuu että koko caara lähtee lentoon jos tuulee yhtään jne....

nissanista sen verran, että olen ajannut pienen matkan kaverini nissanilla ja oli aivan ihana ajettava ainakin muuta en autosta tiedä.

mutta sanon NISSAN! =)

Periaatteessa kumpi vaan. Kunhan ei oo vanhoja. Mulla on nyt Nissan mutta on ollut Fordikin. Molemmat aika saman tuntuisia ajettavia. Ehkä ihan vähän enemmän tykkään Nissanista sen mittariston muotoilun ja penkkien takia.

Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:
mulla on ford ja isä on autokauppias ja auto korjaaja ja sanoo aina että fordia ei missään nimessä ja itseasiasiassa olen kyllä AIVAN SAMAA MIELTÄ isäni kanssa!

Mies osti tämän auton meille, huono ajettava, kamalat vaihteet, ruostuu helposti, tuntuu ns muovi autolta, ei ota yhtään tienpintaaN kiinni vaan tuntuu että koko caara lähtee lentoon jos tuulee yhtään jne....

nissanista sen verran, että olen ajannut pienen matkan kaverini nissanilla ja oli aivan ihana ajettava ainakin muuta en autosta tiedä.

mutta sanon NISSAN! =)

Mun mies on ajoneuvoasentaja ja meillä toinen Ford menossa eikä enää vaihdeta ;)

Molemmat olleet ruosteettomia, kun hyvin hoidettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:

mutta sanon NISSAN! =)

Mun mies on ajoneuvoasentaja ja meillä toinen Ford menossa eikä enää vaihdeta ;)

Molemmat olleet ruosteettomia, kun hyvin hoidettu.

nii kuka tykkää mistäkin, mielipide kysymys... :)

Yhteistyössä