niskat ja hartiat ihan jumissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
mikä auttaa. jotain jumppaliikkeitä?? olkapää leikattu vuosi sitten (vasen) ja se edelleen kipeä. lääkärin mukaan kipu aiheuttaa hartioiden jumiutumisen. nyt oikea puili ihan tautisen kipeä, päätä särkee. lääkäri kirjoitti vaan zirdaludia et saan yöllä nukuttu, eikä sitäkään saisi ottaa joka yö.

nyt olis neuvot tarpeen..... 2 viikkoa sitten oli 4pv päänsärky kohtaus tämän takia, joka loppu vasta päivystyksessä kipulääke tiputuksessa.

Mulla on niin jumissa aina nuo että ei sille mitään voi kun hetkellisesti kun taas menee jumiin vaikka kuinka teen venytyksiä sun muita.Mä olen käynyt fysikaalisessakin aina välillä sen "kuurin" eli saan 15-30 kerran lähetteen mutta ei se auta kanssa kun hetkellisesti joten ei jaksa aina käydä kun maksaa kuitenkin 45e kerta sen kelan korvauksen jälkeen.Mä monesti koitan lämpöhauteita ja kuumaa suihkua.Saunakin olisi oiva mutta en käy saunassa.

no ei tää jatkuva päänsärky ja oksettava olo mitään herkkua ole. niska ja hartia siis niin jumissa. mitään ei kärsi tehä kun alkaa oksettaa kun on niin kipee. lääkärillä ei apuja ole paljoo tullu

Yhteistyössä