niska-hartia gallup...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikkä

Vieras
laittakaa kaikki mahdolliset oireenne listaan. Katotaan millanen lista saadaan aikaan. Mulla löytyy heti ainakin puoli tusinaa, ja välillä on jo ihan epätoivoinen olo, että voiko nää kaikki vaan johtua niskoista....

Perinteinen päänsäsrky. Viimeks tuli ärsyttävästi toiselle puolelle vaan ja ihan sika kipee!!! Kiropraktikko sanoi että ihan kuin nämä hartiat olis eri ihmisten :whistle: Noh, onneksi osas hommansa ja päänsärky jäi sinne :p

yleistä epämääräistä oloa
takaraivopäänsärkyä
niskan jäykkyyttä
huimaavaa oloa
kuuluu rusahduksia niskasta, lavoista jne.
yleistä mielen äreyttä.....

Liittyykö korvatkin niskoihin? Mulla on tukkoisuutta ja lievää kipua,tiedän ettei ole tulehdusta. Niskat todellakin välillä jumissa,silloin pakottavat ja päänsärkyä,ärtyisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Liittyykö korvatkin niskoihin? Mulla on tukkoisuutta ja lievää kipua,tiedän ettei ole tulehdusta. Niskat todellakin välillä jumissa,silloin pakottavat ja päänsärkyä,ärtyisyyttä.

sama täällä. Korvat on välillä inhottavan tukkoiset, tuntuvat kipeille ja kohisevat. Korvalääkärillä olen käynyt, ja kaikki oli ok.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:

sama täällä. Korvat on välillä inhottavan tukkoiset, tuntuvat kipeille ja kohisevat. Korvalääkärillä olen käynyt, ja kaikki oli ok.

Itseasiassa kyllä mullakin on ollut kaikenlaisia korvavaivoja..joo, ettei oikein kuule ja sit ne välillä soi oikein kunnolla. :/

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Perinteinen päänsäsrky. Viimeks tuli ärsyttävästi toiselle puolelle vaan ja ihan sika kipee!!! Kiropraktikko sanoi että ihan kuin nämä hartiat olis eri ihmisten :whistle: Noh, onneksi osas hommansa ja päänsärky jäi sinne :p

mikä on kiropraktikko?

Patti niskassa, sain vetoa Korkeasaaressa.

Niska rusahtelee, kun liikuttaa päätä suht nopeasti.

Ainainen tarve venytellä ja oikoontua.

Päänsärky tai jumitus... :snotty:

Onneksi ei aina ja onneksi äiti hieroo mua, kun mä ensin sitä JA jos selkä pahana, meen niksauttajalle. B)

Yhteistyössä