Nipistely kohdunsuulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eva_82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eva_82

Vieras
Mulla on ollut eilen illalla ja tänään aamulla pienttä nipistelyn ja pistelyn tunnetta kohdunsuulla. Voisiko tästä päätellä jotain, esim. että synnytys lähestyy? Viikkoja on nyt 37+4. Viime viikolla lääkärin mukaan kohdun suu oli jo pehmeä ja kaulaa jäljellä 2cm.
Kiitos vastauksista! Jos synnytys mahdollisesti voisi alkaa pian niin yritän heti alkaa nukkumaan koska olen nukkunut tosi huonosti vaikka kuinka monta yötä ja tuntuu ettei tässä kunnossa jaksa mennä synnyttämään jollei saa ensin nukuttua hyvin edes muutamaa tuntia :)

mulla on kans ollu kamalaa vihlontaa ja nipistelyä viime aikoina jossain kohdunsuulla päin.viikkoja mulla 37+3.kävin tänään lääkärineuvolassa.kanavaa jälellä 1cm ja paikat pehmeät mutta vielä kiinni.

Mulla alkoi samassa paikassa nipistelyt, ja oikeastaan vihlomiset viime raskauden yhteydessä, kun viikkoja oli 34. Lapsi syntyi sitten parin viikon kuluttua viikolla 36, eli lievästi ennenaikaisena. Nyt toista odottaessani oletan noiden tuntemusten ennakoivan toimintaa lähiaikoina.

Yhteistyössä