(Katoin profiilias...) Mikset vaan oo ja elä onnellisena, ilman ihmeellisempiä aatteita? :heart:
Hmm. Millä tavalla tarkotat provoilija? Mä kyllä tykkään keskustella, mutta palstamammojen reaktio kyllä yllättää mut aika usein... Mut joo, ärähtäää vaikka sanoisin vaa hui!Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:minustakin ninaTT on provoilija, siis tämä ihan ystävällisesti sanottuna. NinaTT.stä näyttää vaan olevan hauskaa ko saa kaikki mammat ärsyyntymään ja täällä mammat ärähtää toooosi helposti
no meinaan vaan sitä et aika herkästi tökkäät lusikkasi sellaiseen soppaan mistä jo tietää valmiiks et hirvee möykkä siitä syntyy kun kommenttinsa sanoo. Mut hei, kaikki muistaa sun nikin. Ehkä kuiten oot niitä yläasteen kingejä, jotka kaikki tunsi tai halus tuntee *heh-heh*Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hmm. Millä tavalla tarkotat provoilija? Mä kyllä tykkään keskustella, mutta palstamammojen reaktio kyllä yllättää mut aika usein... Mut joo, ärähtäää vaikka sanoisin vaa hui!Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:minustakin ninaTT on provoilija, siis tämä ihan ystävällisesti sanottuna. NinaTT.stä näyttää vaan olevan hauskaa ko saa kaikki mammat ärsyyntymään ja täällä mammat ärähtää toooosi helposti
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:no meinaan vaan sitä et aika herkästi tökkäät lusikkasi sellaiseen soppaan mistä jo tietää valmiiks et hirvee möykkä siitä syntyy kun kommenttinsa sanoo. Mut hei, kaikki muistaa sun nikin. Ehkä kuiten oot niitä yläasteen kingejä, jotka kaikki tunsi tai halus tuntee *heh-heh*Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hmm. Millä tavalla tarkotat provoilija? Mä kyllä tykkään keskustella, mutta palstamammojen reaktio kyllä yllättää mut aika usein... Mut joo, ärähtäää vaikka sanoisin vaa hui!Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:minustakin ninaTT on provoilija, siis tämä ihan ystävällisesti sanottuna. NinaTT.stä näyttää vaan olevan hauskaa ko saa kaikki mammat ärsyyntymään ja täällä mammat ärähtää toooosi helposti
Pää pensaaseen ja hymy huulilla? Eikö kuka vain saa olla mitä on kunhan ei vahingoita toisia?Alkuperäinen kirjoittaja ***:(Katoin profiilias...) Mikset vaan oo ja elä onnellisena, ilman ihmeellisempiä aatteita? :heart:
Ja ne jotka eivät hihhuloi vessahätäviestinnän, perhepeteilyn, lapsentahtisen sormiruokailun ja vaistovanhemmuuden kanssa, eivät ole tiedostavia??Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Toiset meistä tiedostaa enemmän kuin toiset.
Ja elävät elämäänsä onnellisina :heart:
Väärin ehkä, mutta sä olet niin kamalan ehdoton ja omahyväinen että se käy ärsyttämään. Vaikka kuinka tietäisi että olet vielä pentu itsekin ja että elämä opettaa sinuakin vielä, mutta silti käy minuakin ärsyttää kaikkitietävä ja omahyväinen asenne kaikkeen ja kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:no meinaan vaan sitä et aika herkästi tökkäät lusikkasi sellaiseen soppaan mistä jo tietää valmiiks et hirvee möykkä siitä syntyy kun kommenttinsa sanoo. Mut hei, kaikki muistaa sun nikin. Ehkä kuiten oot niitä yläasteen kingejä, jotka kaikki tunsi tai halus tuntee *heh-heh*Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hmm. Millä tavalla tarkotat provoilija? Mä kyllä tykkään keskustella, mutta palstamammojen reaktio kyllä yllättää mut aika usein... Mut joo, ärähtäää vaikka sanoisin vaa hui!Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:minustakin ninaTT on provoilija, siis tämä ihan ystävällisesti sanottuna. NinaTT.stä näyttää vaan olevan hauskaa ko saa kaikki mammat ärsyyntymään ja täällä mammat ärähtää toooosi helposti
Heh.. Oi ku olisinkin ollu... Koulukiusattu hiljainen hissukka täällä!
:wave: Tosin ei se yläasteella enää mun menoa haitannu ku kaveripiiri alko olee koulun ulkopuolelta. Hmm, nyt ku mietin tarkemmin, nii kyllä musta koulussakin hirveesti puhuttiin ja kirjoiteltiin vessan seinille...
Tuosta nyt tuli vaa mieleen, että ennen vanhaan ne vauvat pissatettiin Mutta siis se on hauskaa, se tekee lapselle hyvää eikä se mua haittaa. Ympäristölle se on ERITTÄIN hyvää, jokainen vauva joka on vaipatta säästää semmosen kasan vaippoja että sitä on vaikea edes kuvitella... Vaipat on suurin yksittäinn kotitalouksien jäte. Ja kun mun mielestä meillä ei ole oikeutta pilata ympäristöämme, niin tää spii hyvin mulle.Alkuperäinen kirjoittaja ***:Ja ne jotka eivät hihhuloi vessahätäviestinnän, perhepeteilyn, lapsentahtisen sormiruokailun ja vaistovanhemmuuden kanssa, eivät ole tiedostavia??Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Toiset meistä tiedostaa enemmän kuin toiset.
Ja elävät elämäänsä onnellisina :heart:
Meinaan vaan et miks pitää olla niin "aatteellinen"; miksei vaan voi elää ihan normaalin kaavan mukaan, sen kummempia kiihkoilematta joka suuntaan. Mäkin olen poliittisesti aktiivinen ja ympäristöstä huolehtiva, mutta en tykkää "saarnata" enkä alleviivata "vihreyttäni" kaikilla kliseillä, kuten kommuuniasuminen, yhteisöllisyys, kantoliinailu, "maailmanparantaminen",...
Ja tämän kaiken tarkoitin siis rakkaudella :heart: - kiinnostaa vaan tutustua tuollaisiin ihmisiin, joille aatteet ja ideologiat ovat enemmän kuin elämäntapa; jotka suhtautuvat niihin hyvin fanaattisesti.
Mä uskon terveeseen järkeen. En tarviste mitään vessahätäviestinnän oppia osatakseni hoitaa lastani - vauva pissaa kun pissaa, niin minäkin teen. On niitä ennen vanhaankin lapsia tehtiin ja kasvatettiin, ilman mitään ihme ideologioita.
No kun se normaali kaava on toisille nimenomaan sitä, että elää niiden periaatteiden mukaan, joihin uskoo.Alkuperäinen kirjoittaja ***:Meinaan vaan et miks pitää olla niin "aatteellinen"; miksei vaan voi elää ihan normaalin kaavan mukaan, sen kummempia kiihkoilematta joka suuntaan. Mäkin olen poliittisesti aktiivinen ja ympäristöstä huolehtiva, mutta en tykkää "saarnata" enkä alleviivata "vihreyttäni" kaikilla kliseillä, kuten kommuuniasuminen, yhteisöllisyys, kantoliinailu, "maailmanparantaminen",...
Ja tämän kaiken tarkoitin siis rakkaudella :heart: - kiinnostaa vaan tutustua tuollaisiin ihmisiin, joille aatteet ja ideologiat ovat enemmän kuin elämäntapa; jotka suhtautuvat niihin hyvin fanaattisesti.
Mä uskon terveeseen järkeen. En tarviste mitään vessahätäviestinnän oppia osatakseni hoitaa lastani - vauva pissaa kun pissaa, niin minäkin teen. On niitä ennen vanhaankin lapsia tehtiin ja kasvatettiin, ilman mitään ihme ideologioita.
Sä voisit ehkä nyt itse miettiä, että netissä tuskin saa oikean kuvan ja käsityksen siitä, minkälainen toinen ihminen on. Kirjoitetussa tekstissä ei näy kirjoittajan ilmeet, eikä puheen vivahteit erota.Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa-Riitta:Väärin ehkä, mutta sä olet niin kamalan ehdoton ja omahyväinen että se käy ärsyttämään. Vaikka kuinka tietäisi että olet vielä pentu itsekin ja että elämä opettaa sinuakin vielä, mutta silti käy minuakin ärsyttää kaikkitietävä ja omahyväinen asenne kaikkeen ja kaikkiin.
On kätevää kun on olemassa nimikkeitä ja termejä kun sitten asioista on helpompi puhua! Ja mä tykkään ihan hirrrveesti keskustella kaikesta. Tykkään myös lukea, joten näihin termeihin törmään aika usein...Alkuperäinen kirjoittaja v:Jollekulle on tärkeää pitää yllä periaatteita, joille voi antaa nimikkeet ja joita voi määritellä. Ei mitään arvosteltavaa siinä mun mielestä, antaa mennä vaan!
Mä en edes tiennyt sellaisista nimikkeistä kuin perhepeteily ja taaperoimetys kun niitä toteutin. Tein mikä oikealta tuntui.
Toi on mun mielestä ala-arvoista. Sä et mua tunne, älä ruve vähättelemään mua tolla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa haukkua toisia. sen voisi kaikki muistaa. mutta ei saa ninaTT:kään haukkua muita. me kyllä ymmärretään, että hän on kovin nuori ja hänellä ei ole muuta elämässään kuin äitiys, siksi sitä pitää suorittaa. ei se haittaa, toivottavasti hän on onnellinen.
tais osua ku älähit? ja vaikka oisin musta, niin et sinäkään minua tuntisi. sun profiilista jo saa sen kuvan, että sulla ei ole muuta ku äitiys. ei se mua haittaa. mulla on elämässä paljon muutakin, onneksi. mun ei kato tartte päteä näillä jutuilla, ne on vaan osa mun naiseutta, minuutta, elämääni. äitiys on siis vain osa minun elämääni, ei sen koko ydin.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Toi on mun mielestä ala-arvoista. Sä et mua tunne, älä ruve vähättelemään mua tolla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa haukkua toisia. sen voisi kaikki muistaa. mutta ei saa ninaTT:kään haukkua muita. me kyllä ymmärretään, että hän on kovin nuori ja hänellä ei ole muuta elämässään kuin äitiys, siksi sitä pitää suorittaa. ei se haittaa, toivottavasti hän on onnellinen.
Harmaana on helppo vittuilla kun ei tartte seistä sanojensa takana.